---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 11 مرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

ذوب

معاون مدیر کیفیت ذوب آهن از تمدید گواهینامه CE مارک، جهت صادرات محصولات به اروپا برای چهارمین سال خبر داد.

وتوسم
شنیده ها از خروج  این شرکت از دو شرکت  خلنت و شکرین حکایت دارد همچنین شرکت برنامه  افزایش سرمایه  75 درصدی را دارد
فاسمین
شنیده ها از به پایان رسیدن طرح بهره برداری از هیدروکسید روی این شرکت حکایت دارد و بزودی افتتاح خواهد شد
زتگان
شنیده ها از افتتاح طرح آهن هیدراته این شرکت در آینده  نزدیک حکایت دارد
حق تقدم سایپا شیشه
امروز ، روز آخر داد و ستد سهام حق تقدم سایپا شیشه است که دیروز دارای صف فروش بیش از 3.5 میلیون سهمی و کاهش 10 درصدی قیمت  بود.
گروه قطعه ساز
به گزارش خبر خودرو، یک فعال صنعت قطعه سازی کشور با اشاره به داخلی سازی 80 الی 90 درصد از قطعات خودروهای قدیمی گفت: خروج خودروهای قدیمی از چرخه تولید با این میزان داخلی سازی قطعات آنها قطعا ضرر و زیان هایی به قطعه سازان وارد می نماید ولی این ضرررسانی برای مدت کوتاهی خواهد بود.

سیدکو

در پی اعلام افزایش سرمایه سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان برگزاری مجمع فوق العاده دوشنبه آینده 16 مرداد، نماد این شرکت بورسی در پایان معاملات امروز بسته می شود.سیدکو سرمایه اسمی 400 میلیارد تومانی را با افزایش سرمایه 20 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به 480 میلیارد تومان خواهد رسید.

بخاور

شرکت"بخاور" به عنوان دویست و هشتاد و دومین شرکت در بازار پایه ج فرابورس و در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی درج شد.بیمه زندگی خاورمیانه از زیرمجموعه های بانک خاور میانه ( با مالکیت مستقیم 20 درصدی) و با سرمایه 120 میلیارد تومانی است که 31 تیر مجمع سالانه برای سال مالی اسفند گذشته را بدون تقسیم سود برگزار کرد.
گروه تایرسازان
 به گزارش خبر خودرو، سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران با اشاره به درخواست انجمن مبنی بر افزایش 10 درصدی قیمت تایر گفت : با وجود ارائه درخواست انجمن به سازمان حمایت تاکنون موافقتی با این موضوع صورت نگرفته است.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی