---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 11 تیر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

همراه اول

در مجمع فوق العاده همراه اول، سهامدارن با افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی در دو مرحله از ۴۰۰ میلیارد تومان به ۱۲۰۰ میلیارد تومان موافقت کردند.

شتوکا

شایعات از معاملات بلوکی این شرکت در آینده نزدیک  حکایت دارد

سیدکو

شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان در نظر دارد در صورت موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع فوق العاده ،  سرمایه فعلی را با افزایش سرمایه 20 درصدی به 480 میلیارد تومان برساند.تامین مالی"سیدکو" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی انجام می پذیرد.

حریل
شایعات از واگذاری بلوک این شرکت به سرمایه گذار خارجی در آینده نزدیک حکایت دارد
کمرجان
خبرها از تصویب نشدن افزایش  سرمایه 250درصدی این شرکت در مجمع فوق العاده روز گذشته به دلیل مخالفت سهامدار عمده با این طرح حکایت دارد

توقف تولید پراید

وزیر صنعت از توقف تولید پراید تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: این خودرو نمی تواند خود را با استانداردهای جدید که از دی ۹۷ اجباری می شود، تطبیق دهد و به همین دلیل پایان سال ۹۷ آخر عمر پراید خواهد بود.

کنتورسازی

مدیرعامل شرکت کنتورسازی که تحت تعقیب سازمان بورس  و اوراق بهادار قرار گرفته، به دلیل عجز از تودیع وثیقه با قرار 5 هزار میلیارد ریالی روانه زندان شده است .

تپکو
شایعات از قراردادهای  جدید این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

قرارداد خط اعتباری با بانک تجارت پاریس

بانک توسعه صادرات ایران قرارداد خط اعتباری کوتاه مدت ریفاینانس را با بانک تجارت پاریس برای واردات کالا و خدمات از کشور فرانسه منعقد کرد. این خط اعتباری  ۲۵ میلیون یورویی به منظور ارایه تسهیلات به مشتریان از محل خطوط اعتباری بانک‌های خارجی مخصوصا در حوزه اتحادیه اروپا برقرار شده است.
شفن
مدیرعامل پتروشیمی فن‌آوران با بیان این که رفع تحریم‌ها فرصتی برای رشد این شرکت پتروشیمی است، گفت: واحد متانول فن‌آوران پس از 13 سال به ظرفیت اسمی خود می‌رسد.



 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی