---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 14 آبان 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

چراغ سبز به بازارسرمایه

برخی از بانک‌های دولتی و خصوصی طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی ، اخیرا" نرخ سود سپرده را از 20 به 19 و 18 درصد کاهش داده اند که می تواند چراغ سبزی به بازارسرمایه و تغییر جریان نقدینگی باشد .

خفنر

فنرسازی خاور از برنامه افزایش سرمایه 134 درصدی خبر داد."خفنر" در نظر دارد سرمایه اسمی 20 میلیارد تومانی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به بیش از 46.7 میلیارد تومان برساند .

بانک ملت

هیات مدیره بانک ملت محل افزایش سرمایه ۱۶۰ درصدی را از تجدید ارزیابی دارایی ها به سایر اندوخته ها تغییر داد.

پاکشو

گروه صنعتی پاکشو، برنامه افزایش سرمایه سنگین 400 درصدی داد."پاکشو" در نظر دارد سرمایه اسمی 100 میلیارد تومانی را از سه محل آورده و مطالبات سهامداران، سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به 500 میلیارد تومان برساند و صرف تامین مخارج سرمایه گذاری در شرکت ها کند.

خریخت

شرکت ریخته گری ایران از صدور مجوز افزایش سرمایه 24 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر داد و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد."خریخت" می تواند سرمایه فعلی را از 126.2 به 156.2 میلیارد تومان برساند تا قادر به جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و تامین سرمایه در گردش شود.

کحافظ

شرکت کاشی و سرامیک حافظ از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 714 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد."کحافظ" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 18 به 146.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی که مشمول فرایند تعلیق شده از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و با هدف خروج از شمول ماده 141 اصلاحی قانون تجارت اعمال خواهد شد.

استقلال و پرسپولیس

مدیر کل دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی سازی گفت: اگر کارها طبق برنامه پیش رود تا پایان سال استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.

های وب

شرکت داده گستر عصر نوین با ارائه عملکرد ۷ ماه سال جاری، ۲۶۶.۳ میلیارد تومان درآمد محقق کرد و با رشد ۴۴ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل همراه شد.

داوه

به نقل از بلومبرگ، شرکت دانش بنیان ارسطو به عنوان زیرمجموعه شرکت آوه سینا برای اولین بار در خاورمیانه موفق به کشف ۱۰ ماده موثره داروهای سرطانی شد.این داروها در ایران و امریکا به ثبت رسیده و تولید می شود. همچنین این شرکت موفق به کشف ۴۶ داروی بیولوژیک و حساس دیگر شده که در حال پیگیری برای موافقت اصولی و مجوز فروش تجاری است.خشایار کریمیان بنیان‌گذار این شرکت و از شیمی‌دان‌های برجسته جهان با همکاری مجموعه دانشگاهی ایران و حمایت دولت‌ موفق به بومی سازی حساس‌ترین داروهای جهان شده است. هزینه تحقیقات کشف هر ماده موثره داروی سرطانی ۶۰۰ میلیون دلار و هر داروی بیولوژیک ۲ میلیارد دلار است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی