---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 10 مهر 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

صادرات نفت ایران
یک مقام آمریکایی از بررسی فعالانه دولت ترامپ برای صدور معافیت‌های تحریمی برای کشورهایی خبر داد که صادرات نفت از ایران را کاهش دهند.
ذخیره ۱۰۰ میلیارد دلاری

معاون اسبق بانک مرکزی گفت: به فرض قطع درآمد نفتی ، ایران با ذخیره ۱۰۰ میلیارد دلاری تا ۳ سال کشور مشکل نخواهد داشت.

قند نیشابور

سود هر سهم شرکت بورسی قند نیشابور برای سال مالی جاری ۲۹ درصد بیشتر شد.

ذوب
افزایش سرمایه ٨۵ درصدی ذوب اهن از تجدید ارزیابی دارایی ها تصویب شد

ذوب

مدیرعامل ذوب آهن ضمن اشاره به راهکارهای مقابله با تحریم ها برای صادرات فولاد و ظرفیت تولیدات گفت: اگر تحریم ها مانع نشود،"ذوب" به صادرات ۱.۳ میلیون تن تا پایان سال جاری دست پیدا می کند.

فولاد

فولاد مبارکه برنامه افزایش سرمایه ۷۳ درصدی از محل جذاب سود انباشته را اعلام کرد.

نفت

در نتیجه دو عامل در پیش رو بودن تحریم نفتی ایران و توافق آمریکا و کانادا در پیمان نفتا، بهای هر بشکه نفت از ۸۵ دلار هم عبور کرد تا بالاترین رقم ۴ سال اخبر ثبت شود.

پتروشیمی

دبیر انجمن صنعت پتروشیمی با اشاره به سفر هیات هایی از عربستان به کشورهای خریدار محصولات پتروشیمی و پلیمری ایران،از خواسته سعودی ها مبنی بر توقف خرید محصولات پتروشیمی خبر داد.

قنقش

شرکت قند نقش جهان به دلیل زیاندهی راهی بازار پایه شد."قنقش" که از 13 تیر سال جاری مشمول تعلیق نماد شده ، دارای سرمایه اسمی 13.9 میلیارد تومانی بوده و در آخرین اطلاعات مالی، برای هر سهم 291 ریال و در مجموع بیش از 17.6 میلیارد تومان زیان پیش بینی کرده و قصد دارد از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و برای خروج از ماده 141 قانون تجارت، سرمایه را به 54.6 میلیارد تومان برساند.

 فروش اینترنتی سایپا

سایپا اعلام کرد در راستای پاسخ به نیاز مشتریان و تعدیل شرایط بازار ، اقدام به فروش اینترنتی محصولات از ساعت 10 امروز سه شنبه 10 مهر آغاز خواهد شد.

قیمت خوراک پتروشیمی‌ها

با تصویب هیئت وزیران، از ابتدای مهر ماه سال جاری در محاسبه قیمت میعانات گازی، گاز طبیعی خوراک و دیگر خوراک های تحویلی به واحدهای پتروشیمی داخلی، نرخ تسعیر ارز در هر ماه برابر با متوسط نرخ معاملاتی ارز در سامانه نیما خواهد بود.

دزهراوی

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت داروسازی زهراوی=درصد افزایش سرمایه: 983% محل تامین: مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها

وتوس

شرکت سرمایه گذاری توسعه شهری توس گستر برنامه افزایش سرمایه 344 درصدی را اعلام کرد."وتوس" درصدد است سرمایه فعلی را به 400 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اجرای طرح و پروژه در املاک موجود اعمال خواهد شد.

سایپا

دور جدید پیش فروش محصولات سایپا شروع شد.در این طرح که قابلیت مشاهده آنلاین ثبت‌نام کنندگان فراهم شده، افراد بالاتر از 18 سال می‌توانند با شرط عدم ثبت‌نام محصولات سایپا در 18 ماه گذشته و طرح فروش ایران‌خودرو، اقدام به ارایه تقاضا و ثبت نام از طریق  www.saipacorp.com کنند.

آمریکا در دادگاه لاهه محکوم شد

دیوان بین‌المللی دادگستری به آمریکا دستور داد تضمین دهد تحریم‌ها بر کمک بشردوستانه به ایران تأثیر نمی‌گذارد و حمل و نقل هوایی غیرنظامی ایران را به خطر نمی‌اندازد.همچنین از آمریکا و ایران خواست اختلاف میان خود را بیش از این تشدید نکنند.ایران حق دارد دارو و همه کالا‌های مربوط به خدمات بهداشتی و سلامت و نیز همه تجهیزات مربوط به امنیت ناوبری هوایی را وارد کند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی