---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 10 مرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

بورس شنبه تعطیل است

با توجه به تعطیل شدن شنبه آینده به دلیل برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور، هر 4 بورس تهران ، فرابورس ، بورس کالا و بورس انرژی تعطیل می شوند و معاملاتی انجام نخواهد نشد.

قرارداد همکاری ایران خودرو دیزل و هیوندای

در دیدار علیرضا ساجی مدیرعامل ایران خودرو دیزل و ادوارد لی قائم‌مقام ارشد مدیرعامل در بخش خودروهای تجاری هیوندای، قرارداد همکاری مجدد میان دو شرکت به امضا رسید.قرارداد همکاری با شرکت هیوندای جهت تولید انواع اتوبوس درون شهری و برون شهری و همچنین مینی بوس و کامیونت است.

غمهرا
شایعات از تعدیل مثبت این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد
فزرین
شنیده میشود این شرکت معدنى تعدیل خوبى از محل افزایش قیمت جهانى روى و افزایش نرخ دلار اعلام خواهد کرد .
ذوب
شرکت ذوب آهن اصفهان به دنبال ثبت قراردادهای 5ساله برای فروش چدن به دو شرکت بزرگ اروپایی است/ صادرات این شرکت در سه ماهه نخست سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 88 درصدی داشته است
کگل
شایعات از تعدیل مثبت مجدداین شرکت حکایت دارد

صنایع بهشهر

گروه صنایع بهشهر،در صدد است در صورت موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع فوق العاده با افزایش سرمایه 15 درصدی، سرمایه فعلی را به 180 میلیارد تومان برساند.این افزایش سرمایه 24 میلیارد تومانی "وصنا" از دو محل جذاب سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با 3 هدف گسترش فعالیت موثر در بازار سرمایه، حفظ توان رقابتی در سودآوری فعالیت های سرمایه گذاری و مشارکت در افزایش سرمایه ها صورت می پذیرد.

پتروشیمی شازند

در پی افزایش سرمایه 60 درصدی پتروشیمی شازند در 10 خرداد ( از 504 به 806 میلیارد تومان) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام این شرکت از 13 خرداد تا امروز تعیین شده بود.بنابراین امروز آخرین مهلت خرید و فروش سهام حق تقدم "شاراکح" است.

تاپبکو
به  گفته  مدیر عامل این شرکت افزایش سرمایه 87 درصدی این شرکت از محل آورده نقدی و مطالبات بزودی انجام خواهد شد که بیشترین افزایش سرمایه در تاریخ بورس خواهد  بود و این شرکت بعنوان بزرگترین شرکت بورسی ازلحاظ سرمایه خواهد شد

فولاد
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران در دولت یازدهم از واردکننده فولاد به صادرکننده فولاد تبدیل شده بطوری که پارسال پنج میلیون تن و امسال تاکنون هشت میلیون فولاد از ایران به خارج از کشور صادر شده است.

شرکت آلومینیوم‌ ایران‌

شرکت آلومینیوم‌ ایران‌ که با ۲۱ ماه دوری از تابلو معاملات ، قدیمی ترین نماد متوقف بورس بشمار می رود طی روزهای آینده به بازار بر می گردد.

بانک گردشگری

نماد بانک گردشگری که از ۲۵ مردادماه سال گذشته بسته شده تا قبل از پایان ماه جاری در فرابورس باز و گزارش ۶ ماهه ، این هفته در کدال منتشر می شود.

تولید مشترک واگن

مدیرعامل ایدرو با اعلام سرمایه گذاری ۲.۵میلیارد یورویی قرارداد تولید مشترک واگن، گفت: طرف روسی با خرید یک کارخانه واگن‌ساز داخلی شروع به تولید واگن خواهد کرد.

پالایشگاه لاوان

پالایشگاه لاوان بعد از تعدیل ۲۰۰ درصدی سود سال قبل و تقسیم ۵۲۰ ریالی در مجمع ، سود هر سهم سال مالی جاری را ۹۴ درصد افزایش داد

ذوب

با بازگشایی نماد ذوب آهن ، قیمت هر سهم این شرکت زیانده با رشد حدود ۴ درصدی معامله شد که در آن تعداد خریداران کمی بیشتر از فروشندگان است.این شرکت اولین درآمد هر سهم سال مالی جاری را با سرمایه بیش از 3.3 هزار میلیارد تومانی، 35 ریال زیان پیش بینی کرده و در عملکرد سه ماه اول سال جاری ، برای هر سهم 20 ریال زیان محقق کرده است.

خپارس
به گزارش خبرخودرو، مدیر مهندسی و توسعه محصول پروژه برلیانس در شرکت پارس خودرو در آستانه عرضه محصول جدید برلیانس کراس C3 اظهار داشت: تا پایان امسال 4 هزار دستگاه برلیانس کراس C3 را تولید و به بازار عرضه می شود.
ومعادن
 شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با شرکت دولتی تهیه و تولید مواد معدنی ایران برای توسعه فعالیت های معدنی با دیدگاه توسعه اکتشاف تفاهمنامه همکاری امضا کردند که این موضوع می تواند در میان مدت و بلندمدت در معاملات معدنی‌ها در بورس تاثیر گذار باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی