---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 10 تیر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

ماشین‌سازی تبریز

رییس سازمان خصوصی سازی واگذاری ماشین‌سازی تبریز را قطعی دانست و گفت: هویت اصلی خریدار این شرکت اعلام خواهد شد.

نفت

مدیرعامل توتال: تصمیم جدی برآن است که سال جاری در پروژه های بالادستی نفت ایران شرکت کنیم.

تاپیکو

تفاهمنامه همکارى شرکت نفت و پتروشیمى کرواسى در زمینه امکان مشارکت در سرمایه گذارى مشترک در زمینه هاى پالایشگاهى ، پتروشیمى و صادرات محصولات تولیدى تاپیکو در حضور وزراى کار دو کشور به امضاء رسید .

کمک‌ فنر ایندامین‌

در پایان معاملات امروز نماد کمک‌ فنر ایندامین‌ برای مجمع سالانه مالی منتهی به اسفند گذشته دوشنبه جاری بسته می شود..

طرح تحریم ایران   

ساعتی بعد از آنکه سنای آمریکا از اصلاح طرح تحریم ایران و روسیه خبر داد این بار مجلس نمایندگان آمریکا به دلایل قانونی، طرح تحریم ایران و روسیه را متوقف کرد.

روغن هفته آینده گران می‌شود
دبیر انجمن روغن نباتی گفت: قیمت روغن نباتی با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید از هفته آینده افزایش می‌یابد و پیشنهاد انجمن افزایش ۲۰درصد است.

شراز
خبرها حکایت از اجرای مقدمات  افزایش سرمایه شراز از اندوخته به میزان 250 درصد دارد
فنورد
مدیرعامل شرکت نورد و قطعات فولادى خبر از افزایش سرمایه از محل سود انباشته در سالجارى و بررسى چند طرح ریخته گرى با سرمایه حداقل ١٠ میلیاردى خبر داد .
کگل

مدیرعامل شرکت معدنى و صنعتى گل گهر سیرجان از احتمال خرید یک معدن سنگ آهن در استرالیا توسط این شرکت با مشارکت تعدادى از شرکت هاى فولادى خبر داد
شپترو

خبرها حاکى از افزایش سرمایه ٤٠٠ درصدى از محل تجدید ارزیابى دارایى ها میباشد .
والبر
خبرها حاکى از مشارکت ٧ ساله اى با شرکت سانوفى فرانسه و گروه دارویى برکت با شرکت سرمایه گذارى البرز میباشد که در فاز اول طراحى و ساخت سایت همزمان با تاسیس شرکت جوینت ونچر در شهرک دارویى برکت میباشد که واردات و بازرگانى محصولات مدنظر تا زمان اتمام ساخت از طریق پن اسمبلى انجام خواهد شد .
فولاد
خبرها حاکى از تولید آزمایشى نخستین گندله سازى شرق کشور به ظرفیت پنج میلیون تن توسط فولاد مبارکه در سنگان میباشد ، و همزمان گندله سازى پنج تنى اپال پارسیان که مرحله تست سرد را پشت سر میگذارد در نوبت راه اندازى قرار گرفت .

تجمع و اعتراض سهامداران کنتورسازی در تالار حافظ

این گروه از سهامداران که حدود 70 تا 80 نفر بودند، صبح امروز با حضور در تالار حافظ و نصب نوشته هایی ، خواهان تعیین تکلیف پرونده کنتور سازی بودند که از سال گذشته به دلیل تخلفات مدیران آن، با مشکلاتی مواجه شده است.در این رویداد برخی از معترضین با ایجاد بی نظمی، به زور وارد تالار طبقه همکف معاملات شدند و طی آن برخی معامله گران حاضر در تالار هم اقدام به ترک محل استقرار کردند اما با حضور سریع انتظامات بورس تهران، این چند نفر هم به بیرون هدایت شدند.

ایران‌دارو

امروز نماد شرکت ایران‌دارو برای مجمع فوق العاده ( افزایش سرمایه ) متوقف خواهد شد."دیران"که یکی از 20 زیر مجموعه هلدینگ دارویی برکت است و با سرمایه اسمی 24 میلیارد تومانی در بورس حاضر است، از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی مجوز افزایش 25 درصدی گرفت تا سرمایه فعلی را به 30 میلیارد تومان برساند.

حمل‌ونقل ریلی

یک کارشناس حمل‌ونقل ریلی معتقد است اگر چه در حال‌حاضر سرمایه‌گذاری در این بخش به گونه‌ای است که سود مستقیمش از سود بانکی کمتر است اما دو مصوبه مهم دولت در برنامه ششم عدم توازن فعلی در این بخش را برعکس میکند.در ماده ۵۲ برنامه ششم توسعه به منظور تقویت اقتصاد حمل‌و‌نقل ریلی و ترغیب سرمایه‌گذاری بخش غیر دولتی در این زمینه دو بند آمده است که اجرایی شدن آنها باعث افزایش بازدهی سرمایه‌گذاری این بخش خواهد شد.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی