---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 10 اردیبهشت 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه زپارس

شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس به‌عنوان پانصد و بیست و یکمین شرکت پذیرفته‌شده در ﺑﺨﺶ زراعت و خدمات وابسته و ﮔﺮوه و طبقه کشاورزی، دامپروری و خدمات وابسته در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران درج شد تا در صف عرضه اولیه 10 درصدی باشد.این شرکت در بهمن 66 با سرمایه اولیه 10 میلیون تومانی در استان اردبیل شهرستان گرمی به ثبت رسیده و مرکز اصلی آن در شهرستان پارس آباد اردبیل واقع شده است.

دزهراوی

نماد معاملاتی شرکت داروسازی زهراوی به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر،تعلیق شد.

پتروشیمی
مدیرعامل ملی پتروشیمی با اشاره به قدرت ایران در تولید محصولات پتروشیمی،از تمایل همکاری با غرب برای تداوم این روند خبر داد و گفت: با لغو تحریم‌ها می توان ظرفیت تولید پتروشیمی را طی پنج سال آینده به ۱۰۰ میلیون تن در سال افزایش داد.

تاسیس شعبه ۳ بانک در آلمان
سفیر ایران در آلمان از برنامه ۳ بانک حاضر در بورس و فرابورس خاورمیانه، سامان و سینا برای تاسیس شعبه در آلمان در راستای تسهیل مراودات تجاری با شرکای خارجی بویژه اروپا خبر داد.

برجام
طبق جدیدترین توافق رهبران بریتانیا، فرانسه و آلمان، قرار است مواردی مانند برنامه‌ موشک‌های بالستیک ایران، وقایع بعد از انقضای توافق هسته‌ای و فعالیت‌های منطقه‌ای در برجام گنجانده شود.

کیمیا
نماد معاملاتی شرکت معدنی کیمیای زنجان گستران، جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در روز شنبه مورخ 15/02/1397 در پایان معاملات امروز دوشنبه، متوقف می گردد.

شاملا
شرکت معدنی‌ املاح‌ ایران‌، در پایان معاملات امروز بورس با توقف نماد روبرو می شود."شاملا" در نظر دارد صبح  شنبه آینده اقدام به برگزاری مجمع سالانه و تصویب صورت های مالی اسفند 96 کند.

سیمان‌ شمال‌

گروه مالی بانک مسکن که از زیرمجموعه های بانک مسکن به شمار می رود ، قصد دارد تا با عرضه و فروش بلوک 5.63 درصدی سیمان‌ شمال‌ از ترکیب سهامدای این شرکت 107 میلیارد تومانی خارج شود.مقرر شده بیش از 60 میلیون و 546 هزار سهم "سشمال" به قیمت پایه هر سهم 3462 ریال به صورت نقد روانه میز فروش بازار اول معاملات بورس تهران شود.این عرضه چهارشنبه آینده 19 اردیبهشت توسط کارگزاری صبا تامین انجام خواهد شد.

خودروسازان فرانسوی و برجام

مدیرامور خاورمیانه خودروساز لوکس فرانسوی DS با اشاره به ادامه فعالیت در بازار ایران درصورت احتمال خروج ترامپ از برجام، از ورود ۵ خودروی جدید به ایران طی دو سال آینده خبر داد.

ذوب و کفرا

در حرکتی جدید وابتکاری در ذوب آهن اصفهان برای اولین بار آجرهای نسوز ساخت داخل درآجرچینی بدنه کوره بلند مورد استفاده قرار گرفت .در تعمیرات اساسی نیز آجرهای نسوز بدنه و بوته کوره بلندها تعویض می گردند و طی سالیان گذشته آجرهای نسوز مورد استفاده تماماً از خارج کشور تهیه می شد . در این زمینه وبه منظور خودکفایی از اواسط سال ۹۶ و یک ماه اول سال ۹۷ در راستای تحقق شعارهای اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل و حمایت از کالای ایرانی به تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت ا…العظمی خامنه ای در پروژه ای مشترک بین ذوب آهن اصفهان و شرکت نسوز ایران که هر دو از شرکت های هلدینگ  شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی   (شستا )هستند برای اولین بار سفارش تهیه و ساخت آجرهای نسوزمورد نیاز بدنه  وبوته کوره بلند مطرح و شرکت نسوز ایران واقع در شهرستان مبارکه اصفهان پذیرای تولید آن شد و بعد از ۳ ماه تحقیق مشترک محصول مذکور طراحی و ساخته شد و بعد از انجام تست های موفقیت آمیز و تائید ذوب آهن اصفهان این محصول به میزان۱۴۰۰ تن درخواست گردید  که تولید شد ودرحال تحویل است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی