---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 10 آبان 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

آسیاتک-های وب

مدیرعامل آسیاتک با اعلام مننفی شدن ادغام با شرکت های وب از طی مراحل لازم برای عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام این شرکت بورسی دراولین فرصت خبر داد

شبندر

زمزمه هایی درخصوص توقف شبندر طی روزهای آتی برای اعلام سود بیش از 100 تومان شنیده میشود

شکستن رکورد دو ساله قیمت جهانی نفت

درحالی امروز سهام شرکت های پالایشی حاضر در بورس ایران بار دیگر با رشد و اقبال بازار روبرو شده اند که در رویدادی مثبت برای این گروه ، قیمت جهانی نفت با شکستن رکورد دو ساله به بیش از 61 دلار رسید.
عرضه اولیه آسیاتک
شنیده ها از عرضه اولیه این شرکتدر هفته آینده حکایت دارد
شکربن
شایعات از تعدیل مثبت دوباره این شرکت حکایت دارد

ایران هاب صادرات ولوو در منطقه

مدیرعامل سایپادیزل با اشاره به مذاکره با شرکت ولوو تراکس سوئد گفت: تصمیماتی مبنی بر صادرات محصولات این شرکت به منطقه خاورمیانه، کشورهای سی آی اس و شمال آفریقا از طریق ایران گرفته شده است.

حرآهن
خبرها از درج نماد شرکت راه آهن حمل و نقل در فرابورس حکایت دارد

عرضه اولیه بیمه معلم

مدیرعامل بیمه معلم با اعلام آخرین وضعیت عملکردی و مالی این شرکت 150 میلیارد تومانی، از عرضه اولیه 5 درصد سهام در فرابورس و برنامه افزایش سرمایه 33 درصدی خبر داد.

برگزاری حراج مجدد

نمادهای معاملاتی شرکت های قند ارومیه (قاروم1)، سرمایه گذاری ارزش آفرینان (وآفر1)، نئوپان 22 بهمن (چنوپا1)، صنعتی و شیمیایی رنگین (شرنگی1) و شیرین دارو (دشیری1)، جهت برگزاری حراج مجدد در پایان معاملات امروز متوقف می گردند.نمادهای معاملاتی ذکر شده روز شنبه بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت مجددا بازگشایی خواهند شد.

گروه بانک
خبرها از دستور وزیر اقتصادبه بانک ها برای فروش املاک مازاد جهت خروج از بنگاه داری بانک ها حکایت دارد

شرکتهای بورسی و فرابورسی تحریم های آمریکا

خزانه‌داری آمریکا فهرست شرکت‌ها و افراد تحریم شده را اعلام کرد که در آن ۳ شرکت بورسی و فرابورسی تایدواتر،صدرا و بانک مهرحضور دارند.
مجامع بانک ها

مدیر عامل شرکت پست بانک از احتمال برگزاری مجامع بانک ها در ماه جاری خبر داد و در مورد عملی شدن افزایش سرمایه ۵۰۰ میلیارد تومانی ابزار امیدواری کرد.

آسیا
شایعات از واگذاری این شرکت بیمه ای به سرمایه گذارخارجی حکایت دارد
دانا
شایعات از واگذاری این شرکت بیمه ای به سرمایه گذارخارجی حکایت دارد

بنز

بنز برای حضور در دومین نمایشگاه خودروی پایتخت اعلام آمادگی کرده و قرار است با مدل های جدید برند خود در سری ای و سی بازدیدکنندگان نمایشگاه تهران را سورپرایز کند.حضور شرکت ستاره ایران به عنوان نماینده انحصاری بنز در کشور و در دومین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران می تواند رنگ و بوی دیگری به این نمایشگاه داده و بی شک بازدید کنندگان نمایشگاه خودروی تهران رکورد جدیدی از بازدید نمایشگاهی را رقم خواهند زد.ستاره ایران حداقل ۳ محصول جدید بنز را در نمایشگاه تهران به نمایش خواهد گذاشت.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی