---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 1 مهر 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"دریشمک"

امروز طبق اعلام قبلی ، 10 درصد از سهام شرکت تولید و صادرات ریشمک در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود این عرضه شامل 11 میلیون و 492 هزار و 822 سهم "دریشمک" است که به روش ثبت سفارش و در محدوده قیمتی 6607 تا 6740 ریال و با سهمیه 200 سهم برای هر کد حقیقی و حقوقی ، انجام خواهد شد.دوره ثبت سفارش ازساعت 10:00 لغایت ساعت 12:00 می باشد.

سهام عدالت

سامانه سهام عدالت از اول مهر به‌مدت ۱۰ روز برای بروزرسانی و اعمال تغییرات لازم از دسترس عموم و مشمولان خارج و دوباره راه‌اندازی خواهد شد.

عرضه اولیه«شفا»

شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو با نماد «شفا» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

والبر

سرمایه گذاری البرز 310 میلیارد تومانی که زیرمجموعه 50.8 درصدی شرکت دارویی برکت است،قصد افزایش سرمایه 19 درصدی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی دارد تا در صورت اخذ مجوز سازمان بورس، 370 میلیارد تومانی شود."والبر" این تامین مالی را جهت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر انجام می دهد.

بانک صادرات

بانک صادرات که از تیر سال گذشته با توقف نماد روبرو بوده اقدام به عدم تمدید قرارداد و اخراج نیروهای شرکتی کرد که طبق برآوردهای غیر رسمی شامل حدود 700 نفر می شود.

شدوص

شرکت دوده صنعتی پارس که از آبان سال گذشته تاکنون به دلیل ابهام در ارائه اطلاعات با توقف نماد روبرو است ، برنامه افزایش سرمایه 292 درصدی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعلام کرد.این تامین مالی 35 میلیارد تومانی با 3 هدف تامین سرمایه در گردش، اصلاح ساختار مالی و اجرای طرح فناوری جامبو راکتور انجام خواهد شد.

پمپ سازی ایران

در پایان معاملات امروز نماد شرکت کوچک پمپ سازی ایران به دلیل برگزاری مجمع سالانه دوشنبه جاری بسته می شود تا امکان تصویب صورت های مالی 31 خرداد و تقسیم سود فراهم شود.

سیمان شمال

در پی افزایش سرمایه حدود 30 درصدی سیمان شمال در مجمع فوق العاده 4 تیر سال جاری ( از 82.6 به بیش از 107 میلیارد تومان) و انتشار سهام حق تقدم از 4 مرداد، امروز آخرین مهلت خرید و فروش این سهم حق تقدم است.
شپترو
شایعات از افزایش سرمایه  این شرکت ازمحل  تجدیدارزیابی ها حکایت دارد

زامیاد

معاون تولید شرکت زامیاد درباره آخرین وضعیت تولید محصولات در این زیرمجموعه سایپا گفت: این شرکت طی ماه گذشته با تولید بیش از 4280 دستگاه،افزایش بی سابقه ای نسبت به چهار ماه اول سال تجربه کرده است. همچنین طی دو ماه اخیر ضمن جبران بخش زیادی از برنامه معوق تولید، 100 درصد تولید روزانه زامیاد محقق شده است.

مخالفت نماینده مجلس با ممنوعیت ورود لاستیک‌های خارجی

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس با بیان اینکه لاستیک‌های ایرانی برای ماندگاری در بازار داخلی نیازمند ارتقا کیفیت منطبق براستانداردهای بین المللی هستند، گفت: بدون ارتقا کیفیت تولیدات،رقابت میان کارخانجات داخلی لاستیک سرد می شود.
فاذر
نماینده مردم اراک در مجلس از برگزاری نشست مجدد مجمع سالانه شرکت آذرآب با هماهنگی سازمان بورس در آینده نزدیک خبر داد.
قند و شکر
شایعات از توقف برخی نمادهای شرکت های گروه  قند و شکر به دلیل  تعدیل  مثبت حکایت دارد.زمزمه ای افزایش نرخ  8 تا 10 درصدی  نرخ قند و شکر  به گوش میرسد

ریشمک

10 درصد از سهام شرکت تولید و صادرات ریشمک به روش ثبت سفارش عرضه اولیه شد.در این عرضه که شامل 11 میلیون و 492 هزار و 822 سهم "ریشمک" با سهمیه 200 سهم برای هر کد حقیقی و حقوقی بود، هر سهم این شرکت کوچک فرابورسی 674 تومان کشف شد.همچنین در برابر اعلام سهمیه اعلامی، به هر کد 101 سهم "ریشمک" تعلق گرفت.سال مالی این شرکت 30 آذر و سرمایه آن بیش از 11.4 میلیارد تومان بوده و قرار است با افزایش 161 درصدی از محل سود انباشته و اندوخته به سرمایه 30 میلیارد تومانی افزایش یابد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی