---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 1 مرداد 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

بانک ملت

مدیرعامل بانک ملت با اعلام تحولات یک ساله برنامه های آینده گفت: سود خالص بانک با رشد 10 برابری از 38.9 میلیارد تومان سال 94 به بیش از 398 میلیارد تومان سال گذشته رسید.فروش ساختمان جام به عنوان بزرگ ترین دارایی بانک، واگذاری و فروش املاک و اموال مازاد، واگذاری سهام شرکت به پرداخت که به افزایش چشمگیر سود سهام بانک منتهی خواهد شد

لازما
شرکت آزمایش :برنامه تغییر کاربری زمین ۱۱۵ هزار متری از صنعتی به تجاری و تفریحی واقع در حکیمیه تهران-این زمین حد فاصل بین بزرگراه زین الدین و جاده آبعلی قرار دارد.

ساروج

بین المللی ساروج بوشهر در دوره 6 ماهه منتهی به 96/03/31 به ازای هر سهم 274 ریال سود شناسایی کرده است این در حالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم 60 ریال زیان شناسایی کرده بود

تاپیکو
مدیرعامل تاپیکو خبر داد: مذاکره با ژاپن و کره جنوبی برای بازگشایی خط اعتباری در پتروشیمی / با احداث واحدهای جدید ظرفیت تولید پتروشیمی خراسان به حدود دو برابر افزایش می یابد

دقاضی

نماد تازه وارد دقاضی دیروز تا محدوده 2850 تومان رشد کرد تا تنها ظرف 2 روز کاری بازدهی 38 درصدی را برای سهامدارانش به ارمغان بیاورد. سال مالی شرکت 31 شهریور است و با توجه به اینکه ظرف 14 – 15 ماه آینده سهم در حدود 1000 تومان سود نقدی تقسیم خواهد کرد ، طبیعی است که بازار در این قیمت ها هم دقاضی را ارزنده توصیف می کند.

تولید فولاد ایران

انجمن جهانی فولاد اعلام کرد: میزان تولید فولاد ایران طی ماه ژوئن ۲۰۱۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶.۴ درصد افزایش یافت.

حریل
خبرها از مجمع حریل حاکى از فعالیت و توسعه در مناطق سنگان و خواف ، واگن هاى شرکت نیمه دوم سال وارد مدار خواهند شد ، عقد قرارداد فورواردى با ترکمنستان ، آذربایجان و قزاقستان میباشد .

هپکو

فعالیت مجدد کارخانه هپکو و پرداخت معوقات کارگران

سایپا

مراسم رونمایی از خانواده موتور ملی سه سلیندر -سرمایه گذاری تولید مشترک موتور با سیتروئن در کاشان -برنامه ریزی برای خودروهای برقی(تیبای برقی ، اس پی صفر و اس پی ۱۰۰ برقی)

سیستم

در پی اعلام صدور مجوز افزایش سرمایه 27 درصدی همکاران سیستم توسط سازمان بورس، این شرکت زمان مجمع فوق العاده را صبح سه شنبه جاری تعیین کرد. به همین دلیل نماد "سیستم" در پایان معاملات امروز بسته می شود تا با برگزاری مجمع ، سرمایه فعلی از محل سود انباشته و با هدف خرید و تجهیز ساختمان اداری در تهران از 75 به 95 میلیارد تومان برسد.

سایپا
شرکت سایپا که دیروز در مجمع سالانه به تقسیم سود ناچیز ۸ ریالی بسنده کرده، گزارش ۳ ماه اول سال را با تحقق زیان ۹۸ میلیارد تومانی همراه کرد.

ساروم

امروز آخر داد و ستد سهام حق تقدم سیمان ارومیه است که در روزهای با رشد قیمت و دیروز با صف خرید بیش از 461 هزار سهمی روبرو بود.سهام حق تقدم "ساروم" مربوط به افزایش سرمایه 75 درصدی در مجمع فوق العاده 27 اردیبشهت سال جاری ( از 40 به 70 میلیارد تومان) است.

خساپا
خبرها از مجمع سایپا حاکى از معرفى محصول جدید ( کوییک ) و رونمایى در ماه هاى آتى و برنامه براى رونمایى دو محصول جدیدطى هر سال ، استراتژى براى گسترش صادرات ، سرمایه گذارى و همکارى با قاره افریقا مانند الجزایر و دستیابى به یک برند بین المللى میباشد .
سنگ آهن
پس از سه روز روند صعودی، قیمت سنگ آهن وارداتی در چین پنجشنبه گذشته افت داشت چرا که خریدارها از معامله در بازار نقدی اجتناب کردند. آخرین شاخص قیمت موسسه پلاتس برای سنگ آهن خلوص 62 درصد 68.15 دلار هر تن خشک سی اف آر ثبت شد که 2.10 دلار هر تن خشک نسبت به 4شنبه افت داشت.
لبنی

معاون امور دام وزیر جهادکشاورزی از صادرات 300 هزارتن انواع محصولات لبنی در سه ماه نخست امسال خبر داد و گفت: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد رشد دارد. وی افزود: ما سال گذشته با داشتن مشتری مانند کشور روسیه ، صادرات محصولات لبنی خود را به نزدیک 850 هزارتن رساندیم.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی