---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 4 دی 98 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

هرمز

شرکت فولاد هرمزگان جنوب برای اتخاذ تصمیم درخصوص تنفیذ معاملات ماده 129 دوره مالی منتهی به اسفند گذشته و تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه به دو مجمع عادی بطور فوق العاده و فوق العاده می رود."هرمز" با اخذ مجوز افزایش سرمایه 67 درصدی از محل سود انباشته، می تواند سرمایه فعلی را از 1.5 به بیش از 2.5 هزار میلیارد تومان برساند و قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

غگل

شرکت گلوکوزان مهر سال جاری درخواست افزایش سرمایه 3023 درصدی داده بود اما نتوانست مجوز سازمان بورس را اخذ کند . به همین دلیل برای بار دوم از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 2953 درصدی خبر داد."غگل" درصدد است سرمایه فعلی را از 20 به 610.6 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و با هدف افزایش سرمایه صورت می گیرد.

وبرق

سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق منطقه زنجان و قزوین از دریافت مجوز افزایش سرمایه 75 درصدی خبر داد."وبرق" می تواند سرمایه فعلی را از 6.7 به 11.7 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده می شود.

سرچشمه

سرمایه گذاری مس سرچشمه که درخواست افزایش سرمایه 50 درصدی داده بود با دریافت مجوز سازمان بورس ، آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد."سرچشمه" می تواند از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با موافقت سهامداران ، سرمایه اسمی را از 340 به 510 میلیارد تومان برساند و قادر به بهبود وضعیت ساختار مالی شود .

شبریز

پالایشکاه تبریز از برنامه افزایش سرمایه 157 درصدی خبر داد."شبریز" در نظر دارد سرمایه 388 میلیارد تومانی را از محل اندوخته طرح و توسعه به هزار میلیارد تومان برساند.این افزایش سرمایه صرف جبران مخارج سرمایه ای انجام شده در طرح های بهبود فرایند و بهینه سازی پالایشگاه و اصلاح ساختار مالی ناشی از مخارج سرمایه ای انجام شده طی سال های گذشته و جلوگیری از خروج نقدینگی جهت تامین مالی پروژه های در دست تکمیل و سرمایه در گردش خواهد شد .

وآرین

شرکت توسعه اقتصادی آرین از برنامه افزایش سرمایه 186 درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر داد."وآرین" در نظر دارد به منظور اصلاح ساختار مالی و تامین منابع مورد نیاز جهت تحصیل سرمایه گذاری های جدید، 260 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید.

فاراک

ماشین سازی اراک در 12 ماهه 51 ریال سود تلفیقی به ازای هر سهم محقق کرد که نسبت به دوره مشابه گذشته 5000 درصد افزایش داشته است.

شبندر

مجمع فوق العاده پالایشگاه بندرعباس با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه و حضور 88.9 درصد سهامداران در محل شرکت برگزار شد.در این مجمع با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه  108 درصدی از محل سایر اندوخته ها مورد موافقت سهامداران قرار گرفت.

غفارس

پگاه فارس از قرار گرفتن برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین در دستور کار هیات مدیره خبر داد.جلسه هیات مدیره "غفارس" با حضور کلیه اعضا در محل شرکت تشکیل و پس از قرائت دستور جلسه و بحث و بررسی در خصوص پیشنهاد افزایش سرمایه تصمیماتی به شرح ذیل به اتفاق آراء اتخاذ شد.به منظور اصلاح ساختار مالی و کارآمدسازی شرکت با توجه به مجاز بودن افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های استهلاک ناپذیر(زمین) به موجب ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی، مراحل انجام افزایش سرمایه از این محل با اخذ مجوزهای لازم از مراجع و رعایت تشریفات قانونی مورد تایید و تصویب قرار گرفت و مقرر شد اقدامات لازم در این زمینه صورت پذیرفته و مراتب در مواعد مقرر از طریق سایت کدال به سهامداران اطلاع‌رسانی شود.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی