---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 7 خرداد ۹۹ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"آریا"

چهارشنبه ، 5 درصد از سهام شرکت آریا ساسول معادل 229 میلیون و 192 هزار سهم " آریا" به عموم واگذار می شود.حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 100 سهم با دامنه قیمت 65011 تا  65119 ریال تعیین شده است. ساعت 7:30 تا 12:15 زمان سفارش گیری خواهد بود.

دتهران
شرکت داروسازی تهران دارو از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 500 درصدی خبر داد."دتهران" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 6 به 36 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

عرضه اولیه"غزر" لغو عرضه اولیه سهام این شرکت برای چهارشنبه

چهارشنبه 7 خرداد، 12 درصد از سهام شرکت صنعتی زر ماکارون"غزر" شامل 192 میلیون سهم با محدوده قیمتی 4300 تا 4550 تومانی هر سهم و سهمیه 150 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه می شود که به نقدینگی 682 هزار و 500 تومانی نیاز است.

سهام عدالت
وزارت اقتصاد با صدور اطلاعیه ایی اعلام کرد : دارندگان سهام عدالت که قصد فروش قسمتی از سهام را دارند، می توانند از سه شنبه ۶ تیر به شعب بانک‌هایی که قبلاً در آن دارای حساب بانکی بوده و شماره شبای آن حساب را به سازمان خصوصی سازی معرفی کرده اند، مراجعه و با تکمیل  فرم های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود و تعهد نامه مربوطه، اقدام کنند.پس از اتمام مهلت اعلام شده در سامانه سهام عدالت از ۱۰ خرداد بانک ها از طریق کارگزاری‌های خود یا کارگزاری های طرف قرار داد به تدریج نسبت به فروش سهام متقاضیان در بورس اقدام و وجوه حاصله را در قالب توافق شده به حساب آنها واریز خواهند کرد.در روش غیرمستقیم محدودیت 30 درصد وجود ندارد و افراد می‌توانند وکالت تمام سهام را به بانک‌ها بسپارند.

وایرا
با توجه به اظهار نظر مردود حسابرس شرکت سرمایه گذاری صنایع ایران نسبت به صورت های مالی ۶ ماهه حسابرسی شده منتهی به اسفند ۹۸، نماد معاملاتی این شرکت "وایرا" از تابلو پایه زرد به نارنجی انتقال یافت .

لپیام

شرکت گسترش صنایع پیام از برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی از یک محل خبر داد."لپیام" درنظر دارد سرمایه فعلی را از 18 به 27 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس از محل سایر اندوخته ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

تجارت الکترونیک پارسیان کیش
تجارت الکترونیک پارسیان کیش از برنامه افزایش سرمایه 200 درصدی خبر داد.تجارت الکترونیک پارسیان کیش درصدد است سرمایه فعلی را از 40 به 120 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی در صورت موافقت سازمان بورس از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف تامین منابع مالی، توسعه فعالیت ها، خرید ساختمان های تولیدی، خدماتی و توسعه کسب و کار شود.
وفتخار

سرمایه گذاری افتخار سهام با موافقت کمیته درج شرکت فرابورس از 31 اردیبهشت در نماد "وفتخار" در گروه سرمایه گذاری ها به عنوان اولین نماد معاملاتی در تابلوی توافقی بازار سوم فرابورس درج شد.مجمع سالانه این شرکت 28 اردیبهشت با حضور 89.2 درصد سهامداران برگزار شد و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 2881 ریال سود محقق شده هر سهم، 3000 ریال معادل 104 درصد برای هر سهم توزیع شود.این شرکت در 12 ماهه سال گذشته 34.5 میلیارد تومان سود خالص شناسایی کرده است. شرکت تاید واتر 86.9 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد.
بانک کارآفرین

بانک کارآفرین از برنامه افزایش سرمایه 370 درصدی خبر داد.بانک کارآفرین در نظر دارد سرمایه فعلی را از 850 میلیارد تومان به 4 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این بانک بورسی از سه محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ،سایر اندوخته ها و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به دستیابی به نسبت مجاز دارایی های ثابت، افزایش ظرفیت برای توسعه فعالیت های سودآور بانک و الزامات بانک مرکزی شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی