---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 21 اسفند 96 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

عرضه اولیه"سپ" فردا سه شنبه

بعد از برگزاری جلسه معارفه هفته گذشته شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش و ارایه آخرین اطلاعات ، این شرکت برای فردا سه شنبه عرضه اولیه و 180میلیون سهم معادل 10 درصد برای عموم واگذار می شود.در عرضه سهام "سپ" ، حداکثر سهام قابل خرید 2 هزار سهم تعیین شده که در دامنه 7505 تا 7900 ریال قابل سفارش است .

آمار تولید پژو ۲۰۰۸

وزارت صنعت آمار تولید پژو ۲۰۰۸ را طی ۱۱ ماه سال جاری ۱۹۷۱ دستگاه اعلام کرد که تنها به اندازه ۱۲.۵ درصد تعهدات فروش این خودرو، تولید صورت گرفته است.

کروز
بحث‌هایی جدی مبنی بر واگذاری سهام خودروسازان به شرکت کروز به عنوان غول صنعت قطعه‌سازی مطرح است
ایران خودرو سایپا
 برخی اخبار موثق از دستور صریح حسن روحانی رئیس‌جمهور، مبنی‌بر واگذاری سهام دولت در دو شرکت خودروسازی کشور حکایت دارد. طبق این اخبار حسن روحانی تاکید زیادی بر واگذاری سهام دولت در ایران خودرو و سایپا دارد.

قند پیرانشهر

امروز، شرکت پویا فرازکیش اقدام به عرضه 7.8 درصد از سهام قند پیرانشهر می کند .این بلوک "قیپرا" شامل 15 میلیون  و 654 هزار سهم است که به قیمت پایه هر سهم 950 تومان و به صورت یکجا و نقد روانه میز فروش می شود.
زامیاد
در مذاکرات مدیرعامل زامیاد و شرکت ایویکو ایتالیا تاکید شد؛ تولید خودروهای تجاری ایویکو در شرکت زامیاد افزایش می یابد

سرچشمه
سرمایه گذاری مس سرچشمه مجوز افزایش سرمایه 40 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا سرمایه را از 200 به 280 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "سرچشمه" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و صرف اصلاح ساختار مالی و جبران بخشی از مخارج بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر می شود.

سرمایه گذاری صنعت و معدن
در پایان معاملات امروز بازار سهام ، نماد سرمایه گذاری صنعت و معدن به دلیل برگزاری مجمع سالانه و مربوط به سال مالی آذر بسته می شود.سهامداران این شرکت بورسی صبح چهارشنبه جاری در مورد صورت های مالی و تقسیم سود تصمیم گیری می کنند.

بانکهای صادرات و پارسیان

سازمان بورس در تلاش است تا با دریافت یک نامه از بانکهای صادرات و پارسیان، اقدام به بازگشایی احتمالی این دو بانک در روزهای پایانی سال کندمدیران بانک صادرات در حال نهایی کردن پیش بینی درآمد سال مالی جاری با توجه به تکالیف بانک مرکزی و ارسال نامه به سازمان بورس بوده و احتمالا" در این هفته ارسال خواهند کرد؛  بانک پارسیان نیز که همه اطلاعات مربوط به صورت های مالی و عملکرد ماهیانه را در کدال منتشر کرده باید توضیحاتی در مورد صورت های مالی ارایه دهد.در صورت ارسال نامه توضیحی از طرف مدیران ، نماد "وبصادر و وپارس" در چند روز آینده ، انتظار می رود سازمان بورس هم با اعلام مواضع ، دستور  بازگشت بورس را در روزهای پایانی سال صادر کند

افزایش سرمایه 80 درصدی شرکت بورسی آما 

"فاما" این تامین مالی را از محل جذاب سود انباشته با 2 هدف اجرای طرح نوسازی ماشین آلات و تاسیسات و اصلاح ساختار مالی انجام می دهد.شرکت های سرمایه گذاری تدبیر با 14.8 درصد و سرمایه گذاری ملی ایران با 13.11 درصد سهم،جزء بیشترین ترکیب سهامداری این شرکت محسوب می شوند.

سرامیک اردکان

کسرا در نظر دارد در صورت موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه 14 درصدی ،سرمایه را از 50.9 میلیارد تومان به 58 میلیارد تومان برساند.این تامین مالی از محل سود انباشته و برای اصلاح ساختار مالی و تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز اعمال می شود.

توافق ستاد کل نیروهای نیروهای مسلح با ادغام بانک ها و موسسات متبعه

طبق این توافق مراحل اجرایی ادغام بانک مهر اقتصاد ( با سرمایه 1.2 هزار میلیارد تومانی) و تعاونی اعتباری ثامن در بانک انصار (با سرمایه هزار میلیارد تومانی ) درحال انجام بوده و انتظار می رود طی سه ماه اول سال آینده نهایی شود.

سرمایه گذاری غدیر

در پایان معاملات امروز بازار سهام ، نماد سرمایه گذاری غدیر به دلیل برگزاری مجمع سالانه و مربوط به سال مالی آذر بسته می شود.سهامداران این شرکت بورسی صبح چهارشنبه جاری در مورد صورت های مالی و تقسیم سود تصمیم گیری می کنند.

خکاوه

سایپا دیزل بعد از تعدیل منفی 180 درصدی ( از 165 زیان به 462 ریال زیان) در هفته پیش، دیروز در واکتش به خبر منتشر شده در تارنمای اینترنتی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توضیح اعلام کرده بود که سال 95 قراردادی با این سازمان منعقد و متعاقب آن در سال جاری نیز از محل تعهدهای ایجاد شده با همکاری سازمان راهداری و بانک عامل اقدام به واگذاری تعدادی از محصولات کرده و این امر در سال 97 نیز ادامه خواهد یافت.بعد از توضیح فوق"خکاوه"شب گذشته در توضیح دیگری اعلام کرد طرح کلید به کلید طبق دستور رئیس جمهور در شرف اقدام است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی