---------------------------------- ---------------------------------- شفاف سازی سه شرکت قندی و کاهش قیمت و صف فروش آنها :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

جریان شفاف سازی خنثی و تکراری شرکت های قندی امروز هم با توضیحات سه شرکت قند شیروان و قند ثابث خراسان و قند چهارمحال ادامه یافت که موجب کاهش 5 قیمت سهام این سه سهم در روز جاری شد.

محسن طیبی مدیرعامل قند شیروان با سرمایه بیش از 10 میلیارد تومانی امروز اعلام کرد هیچ گونه تغییری در فرایند عملیات شرکت صورت نگرفته و پیش بینی قبلی به قوت خود باقی است.

با این رویداد سهام "قشیر" که طی سه ماه اخیر و به رغم زیان 221 ریالی هر سهم با رشد 114 درصدی همراه شده بود، امروز با کاهش 5 درصدی قیمت و صف فروش داد و ستد شد.

این وضعیت برای قند ثابت خراسان هم رخ داد و سهام آن بعد از رشد 34 درصدی طی سه ماه ، با افت 5 درصدی قیمت و صف فروش روبرو شد.

مدیرعامل "قثابت" هم 29 مهر درباره تصویب افزایش 9 درصدی قیمت شکر اعلام کرده بود با توجه به پیش بینی قیمت فروش کل محصولات، این شرکت تعدیل با اهمیتی در اولین پیش بینی سود هر سهم سال مالی 31 تیر 95 نخواهد داشت اما طی این مدت سهام این شرکت از 95 به 108 تومان افزایش یافت.

براساس این گزارش، جواد توکل هرندی مدیرعامل این شرکت 51 میلیارد تومانی  در دومین شفاف سازی طی یک ماه اخیر تاکید کرده هیچ گونه تغییری در فرآیند عملیات شرکت صورت نگرفته و پیش بینی قبلی (زیان 73 ریالی هر سهم) تا به این لحظه به قوت خود باقی است و در صورت هر گونه تغییر، در اسرع وقت اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

با این اوصاف جریان اطلاع رسانی بی اثر شرکت های قندی همچنان ادامه دارد و این بار نوبت قند چهارمحال شد که بعد از رشد 93 درصدی قیمت سهم در سه ماه اخیر ( از127 به 251 تومان) به اصطلاح شفاف سازی کند.

صادق قراگزلو مدیرعامل این شرکت 14 میلیارد تومانی حاضر در فرابورس هم مانند دیگر مدیران شرکت های قندی قبلی که به سازمان بورس نامه داده اند، اعلام کرده هیچ گونه تغییر با اهمیتی در فرایند عملیات این شرکت به وجود نیامده و آخرین پیش بینی EPS ارایه شده (79 ریال ) به قوت خود باقی است و چنانچه تغییر با اهمیتی ایجاد شود در اسرع وقت به سازمان بورس و فعالان بازار سرمایه اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی