---------------------------------- ---------------------------------- شروط بازگشایی "شپلی" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

به رغم سپری شدن حدود 3 ماه از نامه مدیرعامل و دو ماه از نامه مشاور وزیر صنعت ، تاکنون نتیجه افزایش سرمایه مشخص نشده اما ین شرکت با حسابرس در حال مذاکره بوده تا در اولین فرصت گزارش توجیهی افزایش سرمایه نهایی شود و مورد بررسی سازمان بورس قرار گیرد .

با این حال در شرایطی باید منتظر تعیین تکلیف افزایش سرمایه "شپلی" ماند که برخی از سهامداران این شرکت با توجه به مواضع سازمان بورس و اعلام بازگشایی نماد این شرکت در شهریور ( 60 روز بعد از صدور مجوز افزایش سرمایه 290 درصدی) ، خواهان دلیل طولانی شدن توقف این نماد شده اند.

برای بازگشایی نماد "شپلی" فارغ از نتیجه افزایش سرمایه ، باید شروطی رعایت و اطلاعات جدیدی ارایه شود تا با مشخص شدن آخرین وضعیت مالی و عملیاتی و اطلاع سهامداران و در صورت صلاحدید مسئولان سازمان بورس ، این رویداد رخ دهد.

بنابراین طبق مقررات و با بررسی اطلاعات منتشره در کدال، مدیران پلی اکریل باید صورت های مالی 3 و 6 ماهه حسابرسی شده منتهی به 31 خرداد شرکت اصلی و تلفیقی ( پلی اکریل حدود 10 شرکت زیرمجموعه دارد) را ارایه دهند.

از سوی دیگر باید علاوه بر پیش بینی درآمد سال مالی آذر95 ، اولین درامد هر سهم سال مالی آینده نیز ارایه شود و  طبق مقررات ، در صورت عدم انتشار این اطلاعات ، نماد هر شرکتی از جمله پلی اکریل بسته خواهد ماند.

بنابراین به دلیل عدم ارایه این اطلاعات و گزارش ها، بعید است نماد "شپلی" تا زمان ارسال گزارش های جدید مورد بازگشایی قرار گیرد اما سازمان بورس علاوه بر برگزاری جلسه ایی با مدیران آن، برای ارسال این اطلاعات نامه نگاری کرده و مدیران "شپلی" هم قول داده اند در زمان کوتاهی این اطلاعات را ارایه دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی