---------------------------------- ---------------------------------- شایعات و شنیده های ۵ مرداد :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات
خبرها از پسهند حکایت از افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی از دو محل سود انباشته و آورده نقدی دارد که گویا این افزایش سرمایه جهت تامین مالی خرید ماشین آلات تولیدی ، زمین، ساخت و تکمیل سالن های تولید و انبار در راستای اجرای طرح توسعه است .شنیده هایی از وعده صدور چک بین بانکی و دسترسی به سامانه چکاوک در سال جاری
 از نماد وکوثر به گوش می رسد.
شنیده ها از ونفت حکایت از افزایش سرمایه ۵٩ درصدی از محل سود انباشته طی یک ماه آینده را دارد .همچنین خبرهایی مبنی بر قرار داد این شرکت با شرکت هلندی جهت خرید تجهیزات نفتی به گوش می رسد.
در نماد فولاد شنیده ها حاکی از برنامه افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از مطالبات و آورده نقدی می باشد .
بهره برداری از کارخانه گندله سازی شماره ۲ در نماد کگل به گوش می رسد.
خبرها از وپارس حکایت از موافقت سهامداران با افزایش سرمایه ۵۰ درصدی این بانک از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های ثابت دارد.

خبرها از رکیش اینگونه به گوش می رسد که سازمان در خصوص شفاف سازی وجوه حمایتی شاپرک از رکیش کتبا توضیح خواسته ، جهت تصمیم گیری و اعمال اثر وجوه حاصل از حمایت جلسه هیئت مدیره برابر برنامه اعلام شده فردا انجام میشود . با توجه به قطع مقطعی وجوه حمایتی شاپرک هیئت مدیره با کمی احتیاط تعدیل را اعمال خواهد کرد.

شنیده ها از تکمبا اینگونه به گوش می رسد که این شرکت با توجه به تولید و افزایش صادرات محصولات خود با تعدیل مثبت روبرو خواهد بود.

 شنیده ها از وانصار اینگونه به گوش می رسد که این نماد قصد افزایش سرمایه ۱۸۰ درصدی را بصورت ۱۰۰ درصد از سود انباشته و ۸۰ درصد از آورده را دارد.

 خبرها از کرمان حکایت از تعدیل مثبت ۲۵۰ درصدی در سود ۱۲ ماهه سال منتهی به ۹۳/۳/۳۱ را دارد .

در پی شنیده هایی مبنی بر فروش نیمی از سهام خپارس به رنو ، ناصر آقا محمدی، مدیرعامل پارس خودرو این خبر را تکذیب کرده و اعلام نموده که گروه خودروسازی سایپا به‌هیچ‌ وجه قصد فروش سهام پارس خودرو را ندارد.

 خبرها از فخوز حکایت از تعدیل منفی ۵۶ درصدی در این نماد را دارد .

 خبرها از وبانک اینگونه به گوش می رسد که درحالی سرمایه وبانک طی چند دوره افزایش سرمایه به ۶۵۰ میلیارد تومان رسیده که نسبت به شرکت های رقیب همچنان سرمایه پایینی دارد. بنابراین افزایش سرمایه به ۲ هزار میلیارد تومان در دستور کار شرکت قرار دارد.

 شنیده ها از ساراب حکایت از افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی از محل سود انباشته و آورده نقدی برای تامین خرید ماشین آلات تولیدی، زمین و تکمیل سالن های تولید در جهت طرح توسعه ای که آذر ماه سال قبل هیئت مدیره تصویب کرده است را دارد .

 خبرها از خودرو اینگونه به گوش می رسد که این شرکت با عملکرد مناسب در حوزه های مختلف از جمله تولید، فروش، هزینه های مالی و زنجیره تامین موفق به ثبت سود ۶۰۲ میلیارد تومانی در سال ۹۳ شده است.

 خبرها از خزر حکایت از این دارد که در گزارش ۳ ماهه ی خود زیان ۳۷ ریالی را شناسایی کرده است.

 شنیده ها از گروه پتروشیمی حکایت از این دارند که با توجه به افزایش صادارت محصولات و احتمال افزایش قیمت های جهانی و کاهش هزینه حمل و نقل محصولات و جابجایی پول میتوانند بودجه خود را با تعدیل مثبت تغییر دهند .

 شنیده ها از خپارس اینگونه است که باتوجه به وضعیت بنیادی نماد که هنوز با وجود تولید محصولات جدید بهبود نیافته است احتمال تعدیل منفی در این نماد را دارد.

 خبرها از وتوکا حکایت از ثبت افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۶۱۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۰۹۰۰۰۰ میلیون ریال ، از محل سود انباشته مبلغ ۳۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، در تاریخ ۱۳۹۴/۰۵/۰۱ در مرجع ثبت شرکت ها را دارد.

 شنیده ها از گروه خودرویی حکایت از این دارد که با دستیابی به توافق هسته‌ ای و مذاکرات گسترده خودروسازان اروپایی برای حضور در ایران، فرایند کاهش سهم خودروسازان چینی از بازار خودروی ایران آغاز شده است.

شنیده هایی مبنی بر بستن قرارداد با وزارت علوم از آسیا به گوش می رسد که گویا در صورت اجرا باتوجه به تعداد دانشجویان سودآوری خوبی را برای شرکت در پی خواهد داشت.

 خبرها از وپست حکایت از تعدیل منفی ۴۰۰ ریالی در این نماد را دارد .

 شنیده ها از خبهمن اینگونه به گوش می رسد که گویا دو تا شرکت هایی که مالکیت آن در اختیار این شرکت است آماده ورود به بورس هستند .

 خبرها از میهن حکایت از این دارد که در مجمع این نماد رای به افزایش سرمایه ۱۰۵ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها داده شد و گویا بیمه میهن تا پایان امسال یک افزایش سرمایه دیگر هم در دستور کار خود دارد که با آن، سرمایه شرکت به ۱۸۰ میلیارد تومان می رسد. این افزایش سرمایه که تا پایان امسال انجام خواهد شد، از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران است.

 خبرها از شپنا اینگونه به گوش می رسد که مدیرعامل این شرکت از تولید محصول‌های شرکت براساس استاندارد یورو تا پایان سال ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: نفت کوره هم به طور کلی به سایر محصول‌های نفتی با استاندارهای یورو تبدیل خواهد شد. با راه اندازی این واحد و تکمیل سیکل مجتمع بهینه‌سازی، تمام بنزین تولیدی، بنزین یورو خواهد شد که این موضوع هم در قیمت تمام‌شده محصول‌ها و هم در کاهش آلودگی (مباحث زیست محیطی) تاثیرگذار خواهد بود.

 خبرها از فاما حکایت از تعدیل منفی ۹ درصدی در پیش بینی سود سالیانه این نماد دارد .

 خبرها از رتکو اینگونه به گوش می رسد که در مجمع این نماد رای به افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی این نماد از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی داده شده است.

خبرها از قشیر حکایت از زیان هر سهم ۶۷۵ ریال را دارد .

خبرها از ذوب حکایت از تقسیم سود هر سهم ۱۶۳ ریال را دارد .

خبرها از شرکت شپنا از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی این نماد دارد. با توجه به پروژه‌های در دست اقدام و ضرورت تامین نقدینگی به موقع، الزام‌های قانونی در جهت اجرای پروژه‌های زیست محیطی در دوره ۴ ساله، سرمایه این شرکت از ۱۰ هزار میلیارد ریال به ۲۰ هزار میلیارد ریال مصوب شد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی