---------------------------------- ---------------------------------- شایعات و شنیده های بازار بورس 3 شهریور :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار3

چکاپا

شنیده میشود شرکت با توجه به افزایش ٨ درصدى کاغذ در دو مرحله میتواند  تعدیل سود به ٣٠ و  ٣٩ تومان داشته باشد.

مرقام

مرقام پس از تکذیب فعالیت در بحث صندوق فروشگاهی؛ مشخصات سخت افزاری صندوق های فروشگاهی خود را در سایت شرکت منتشر و نرم افزار مربوطه را تبلیغ کرد.

آکنتور

شنیده شده آکنتور در جهت پروژه کنتورهای هوشمند، مذاکراتی با طرف کره ای انجام داده و گفته میشود طرف کره ای برای عقد قرارداد به زودی به ایران خواهد آمد!

وکوثر

خبرها حاکى از فروش بلوک حتاید در مهرماه و افزایش سرمایه ١٠٠ درصدى از تجدید ارزیابى در صورت بخشودگى مالیاتى میباشد.

 وایران

شایعات از قراردادهای جدید در این شرکت حکایت دارد.

ثاباد

شایعات از بروز برخی مشکلات در یکی از پروژه های این شرکت حکایت دارد.

خاور

گویا فروش زیرمجموعه های خاور جدی تر دنبال می شود، شنیده میشود ایران خودرو دیزل قصد واگذاری چرخشگر و تولیدمحورخودرو را در برنام خود دارد، و با فروش خچرخش و خمحور سعی در بهبود وضعیت مالی شرکت میباشد.  

قاسم

شنیده های نسبتا تایید شده حکایت از برنامه فروش زمین قاسم دارد و از این محل احتمالا تعدیل مثبت غیر عملیاتی را امسال روانه بازار خواهد نمود.

جم

خبرها از رونمایی چند محصول جدید و کم نظیر توسط این شرکت حکایت دارد.

 خعتبار

شایعات ازاحتمال ورود سرمایه گذار خارجی به این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد.

 وتوصا

روز گذشته وتوصا سهام خود در شلیا را واگذار کرد و ۱۳ریال ازین محل سود برای هر سهم شناسایی نمود. گفته می شود سرمایه گذاری توسعه سبز گلستان این بلوک را خریده است

شاوان

شنیده میشود شرکت در تدارک افزایش سرمایه ٣٠٠ درصدى است که بزودى شفاف سازى میشود .

غگل

ظاهرا طرح فروکتوز هم بالاخره با ظرفیت ٢٠٠ تن در روز شروع به کار کرده است که با توجه به تقاضاى زیاد این محصول تا ١٠٠ درصد ظرفیت توان تولید خواهد داشت .
 خموتور

شنیده میشود که به زودی افزایش سرمایه 200 درصدی موتورسازان‌تراکتورسازی‌ایران‌ که 100 درصد آن از محل انباشته و 100 مابقی از آورده می باشد، روانه کدال خواهد شد.
وپخش

شرکت داروپخش مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریالی از محل سود انباشته را از سازمان بورس دریافت کرد. موضوع این افزایش سرمایه جبران مخارج بابت سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت داروسازی اکسیر است.
ساینا

شنیده ها از داخل شرکت حاکی از عقد قراردهای جدید این شرکت با مشتریان عمده و احتمال اعلان تعدیل با اهمیت سود به زودی بر روی کدال می باشد. همچنین شایعاتی مبنی بر واگذاری بلوک 20درصدی این شرکت از توسعه صنایع بهشهر به یکی از سهامدارن حقیقی عمده در قیمت های بالای 600 تومان به گوش می رسد.
حپترو

خبرها حاکى از فروش بلوک حپترو به یک مشتری خارجی در مهرماه و افزایش سرمایه 150 درصدى از آورده نقدی می باشد، که این موضوع به تازگی باعث استقبال بازار از این نماد شده است.





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی