---------------------------------- ---------------------------------- شایعات و شنیده های بازار بورس 27 مرداد :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات



خاذین
بزودی افزایش سرمایه ٣٠ درصدی را اعلام خواهد کرد

کرازی

افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی- از محل سود انباشته ، سرمایه 24.3 میلیارد تومان به 50 میلیارد تومان - هدف از این تامین مالی ، جبران مخارج سرمایه ای انجام شده سنوات گذشته و اصلاح ساختار مالی از طریق عدم خروج نقدینگی و جلوگیری از افزایش هزینه های مالی و کاهش سرمایه در گردش مورد نیاز شرکت است.

قزوین

افزایش سرمایه  ۱۰۵ درصدی از محل آورده نقدی سهامداران

گوهران
شایعات حکایت از تعدیل مثبت گوهران را دارد و اینکه زیان انباشته را صفر خواهد کرد

پارسان

شایعات از تعدیل مثبت این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد.

وگردش

شنیده های از تعدیل مثبت از محل فروش ساختمان به گوش میرسد.

خاهن

شنیده ها حاکى از قرارداد تولید ١٠٠ هزار میل لنگ با زیرمجموعه ایرانخودرو میباشد .

گروه قندى

مدیر کل دفتر صادرات گمرک ورود شکر خام براى واحدهاى تولیدى و صادراتى آزاد اعلام کرد .

ذوب
شنیده شده هیتی از ژاپن برای خرید سهام ذوب و همچنین عقد قرارداد های جدید عازم ایران شدن این خبر قبلا مدیرعامل بعد از مجمع سالیانه مطرح کرده بود

وبشهر
سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران از این زمان تشکیل جلسه هیات مدیره برای افزایش سرمایه ۲۰ درصدی را سه شنبه ۸ تیر تعیین و سپس لغو و زمان جدید را پنج شنبه ۲۸ مرداد تعیین کرده و قادر خواهد بود از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی، سرمایه اسمی را از ۱۳۰ به ۱۵۶ میلیارد تومان برساند.

پترول

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: ظرفیت تولید اتیلن در این مجتمع با بهره برداری از مرحله دوم واحد الفین به سالانه ۴۵٠ هزار تن افزایش خواهد یافت.ایلام یک واحد بزرگ پلیمری است که قابلیت تولید ۳۰۰هزار تن اتیلن و ۴۵۰هزار تن پلی اتیلن را دارد اما به دلیل عدم بهره برداری از واحد اتیلن و استفاده از ۴۰درصد ظرفیت همکنون حاشیه سود اندکی دارد و تاثیری بر سود پترول نمی گذارد با این حال پترول که بیش از ۵۷درصد از سهام این شرکت را مالک است می تواند در سال های بعدی سودآوری خود را با ایلام شارژ کند.

دانا

رییس هیأت مدیره بیمه دانا در خصوص دریافت وام ۴ میلیاردی به ارایه توضیحاتی پرداخت. رضا جعفری ضمن تکذیب دریافت وام ۴ میلیاردی، اظهارداشت: از تاریخ ۱۲/۹/۱۳۹۳ به شرکت بیمه دانا مأمور شده ام و هیچگونه تسهیلاتی را دریافت نکرده ام. تسهیلاتی که در زمان کارمندی از بیمه مرکزی دریافت کرده‌ام مطابق با آئین نامه تسهیلات سایر کارکنان صنعت بیمه کشور بوده است.

بانکی ها

مدیرعامل بانک سپه از متصل شدن شعبه فرانکفورت این بانک به شبکه بانکی جهانی خبر داد و گفت بانک سپه موفق گردید که سیستم تارگت ۲ را نصب نماید و به شبکه پرداخت بین المللی متصل شود.
نصب سیستم پرداخت تارگت ۲ ، این امکان را برای شعبه فرانکفورت ایجاد کرده تا به‌منظور انجام کلیه دریافت و پرداخت با ۵۸۰۰۰ بانک جهان متصل شده و همچنین این بستر فراهم گردیده تا پرداخت‌های خود را در کشور آلمان و سطح اروپا به‌طور مستقیم انجام دهند.

شتران

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران از آغاز طرح بررسی فنی و اقتصادی کاهش تولید فرآورده نفت کوره به کمتر از ۱۰ درصد در این پالایشگاه خبر داد. پالایشگاه تهران همسو با سیاست های اقتصاد مقاومتی، در ۵ سال آینده براساس اهداف تعیین شده و برنامه های در حال اجرا، بیش از ۱۵ درصد از مصرف انرژی خود را کاهش خواهد داد. مدیرعامل پالایش نفت تهران با اشاره به حرکت پالایشگاه همسو با راهبرد تولید نقدینگی پایدار و انجام سرمایه گذاری های برگزیده به منظور افزایش رضایت ذینفعان، ۴ هدف کلان این را افزایش کیفیت بنزین تولیدی به یورو ۵، افزایش نقدینگی پالایشگاه، افزایش سودآوری شرکت از یک دلار به ازای هر بشکه به ۴ دلار به ازای هر بشکه و تولید ۶ محصول جدید تا سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی