---------------------------------- ---------------------------------- شایعات و شنیده های بازار بورس 26 مرداد :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات


اپرداز

وعده تعدیل مثبت سود هر سهم اپرداز از ۷۰۸ریال فعلی تا ۸۵۰ ریال در نیمه دوم سالجاری و گزارشات پایان سال، با توجه به افزایش و رشد عملیات و خدمات شرکت با اجرای طرح چابک.

حپارسا

خبرها حاکى از خرید بلوک عمده شرکت توسط شرکت بین المللى توسعه ساحل و فراساحل نگین کیش میباشد .

گروه کاغذى

شنیده میشود که قیمت کاغذ در همین چند روز اخیر ۵ درصد در بازار افزایش قیمت داشته است .

خاهن

شنیده می شود افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی تاشهریور۹۵ اجرا خواهد شد. همچنین قراردادتولید۱۰۰هزارمیل لنگ با زیرمجموعه ایران خودرو بسته شده است.

خکاوه

شنیده می شود برای بلوک خکاوه سه خریدار با یکدیگر رقابت خواهند کرد. از نمایندگی ولوو در ایران، شرکت ماموت و یک شرکت اصفهانی ، به عنوان خریداران احتمالی سایپا دیزل نام برده میشود.

قمرو

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه ۱۰۸درصدی از محل سود انباشته که به تصویب این هیات رسیده و باید به تصویب سازمان بورس هم برسد تا اجرایی شود.

اوراق مسکن

وزیر راه از رایزنى با بانک مسکن براى افزایش عرضه اوراق حق تقدم مسکن تا دو هفته آینده و عدم افزایش قیمت خبر داد .

قیمت خودرو

از بازار بگوش میرسد آزادسازی قیمت خودرو قوت گرفته است.

قشهد

این شرکت بورسی در عملکرد 9 ماهه سال مالی شهریور 95 به سود 371 ریالی هر سهم رسیده که 57 درصد بیشتر نسبت به پیش بینی سود 236 ریالی هر سهم است.

این شرکت 20.1 میلیارد تومانی اولین سود هر سهم سال مالی 96 را 323 ریال پیش بینی کرده که نسبت به سود 236 ریال سال مالی 95 ، حدود 37 درصد بیشتر است.

وپست

خبرها حاکى از انعقاد قرارداد با مستر کارت میباشد که بزودى این واگذارى از شرکت پست انجام میشود .

وگردش

شنیده میشود براى تعدیل مثبت از محل فروش ساختمان مواجه شده است .

ایران خودرو
پیش‌فروش محصولات ایران خودرو در ماه شهریور۹۵ با سود مشارکت ۲۷ درصد

وسینا
شایعات ار در دستور کار بودن افزایش سرمایه در هیئت مدیره حکایت دارد

سامان
شایعات از انجام امور مستر کارت و ویزا دربانک سامان حکایت دارد

غپاک
شایعات از معامله بلوکی این شرکت توسط بنیاد درآینده نزدیک حکایت دارد

کگل
مدیرکل بازرگانی و بازاریابی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران می گوید، شرکت راه آهن با امضای تفاهم نامه ای حمل حداقل ۶ و نیم میلیون تن از مجموع ۱۳ میلیون تن محمول های خروجی معادن گل گهر را عهده دار شد.

بترانس
شایعاتی از دریافت مطالبات این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد.

گروه کاغذی
در ابلاغیه ممنوعیت واردات برخی کالاهای مصرفی از آمریکا،شایعاتی از افزایش قیمت کاغذ در بازار داخل به گوش می رسد

غشاذر
شایعات از فروش برخی از دارایی های مازاد شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

سنگ اهن

دبیر انجمن سنگ آهن ایران، دلیل عمده صادرات سنگ آهن در چند سال گذشته را مازاد مصرف داخلی بیان و اعلام کرد: شرایط کنونی بازار داخلی در جذب سنگ آهن، عاملی است که مورد توجه تولیدکنندگان به جای صادرات قرار دارد

شتران
مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران از آغاز طرح بررسی فنی و اقتصادی کاهش تولید فرآورده نفت‌کوره به کمتر از ۱۰ درصد در این پالایشگاه خبر داد.پالایشگاه تهران همسو با سیاستهای اقتصاد مقاومتی، در پنج سال آینده براساس اهداف تعیین شده و برنامه‌های در حال اجرا، بیش از ۱۵ درصد از مصرف انرژی خود را کاهش خواهد داد.مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با اشاره به حرکت پالایشگاه همسو با راهبرد تولید نقدینگی پایدار و انجام سرمایه‌گذاریهای برگزیده به منظور افزایش رضایت ذینفعان، چهار هدف کلان این را افزایش کیفیت بنزین تولیدی به یورو ۵، افزایش نقدینگی پالایشگاه، افزایش سودآوری شرکت از یک دلار به ازای هر بشکه به چهار دلار به ازای هر بشکه و تولید ۶ محصول جدید تا سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.

سیمان

پیش از این قرار بود بعد از ماه رمضان قیمت جدید سیمان اعلام شود اما دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: هنوز بازار این محصول به توازن و ثبات لازم برای قیمت‌گذاری جدید نرسیده است. همچنین به دلیل اشباع بودن بازار، وزارت صنعت، معدن و تجارت دیگر مجوزی برای احداث کارخانه سیمان نمی‌دهد

خکمک
گفته می شود با وجود اینکه خکمک بخاطر عدم ثبت میزان تجدید ارزیابی دارایی ها خود در سال ۹۴ و عدم استفاده از معافیت مالیاتی، برنامه افزایش_سرمایه خود را منتفی قلمداد می کرد، اما در اقدامی جالب بر اساس صورتهای مالی سایپا و بخاطر گزارش کارشناس کمک‌فنرایندامین‌ که این شرکت را به عنوان زیرمجموعه سایپا خساپا تجدید ارزیابی کرده، امکان افزایش سرمایه خکمک از محل تجدید ارزیابی دارایی ها فراهم خواهد شد.

حجم مبنا

دبیرکل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار:حذف حجم مبنا و دامنه نوسان؛ گام های توسعه بازار سرمایه است

شاراک

دو دارایی بلوکه شده پتروشیمی شازند آزاد شد
١١.۵ تن نقره شرکت پتروشیمی شازند که از سال ٨۵ توسط شرکتی آلمانی بلوکه شده بود کاملا دریافت شده است .

کگل

مدیر عامل گلگهر:طرح ۱٫۵ میلیون تنی آهن اسفنجی راه اندازی شده و طرح ۵ میلیون تنی گندله آماده راه اندازی است. امسال برنامه داریم سه میلیون کنسانتره سنگ آهن صادر کنیم و صادرات سنگ آهن دانه بندی شده متوقف شده است/مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل گهر: واحد شماره دو گندله سازی آماده راه اندازی است و اگر تا سال گذشته ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار واردات گندله داشته ایم با بهره برداری از این واحد ۱۵ هزار تن هم صادرات گندله داریم

غفارس

پگاه فارس در کل ۱۷ شرکت صنایع شیر به لحاظ میزان تولید و فروش جایگاه اول و دوم را دارد و به لحاظ تکنولوژی و خطوط تولید حرف اول را میزند و طبق اظهارات مدیر عامل هلدینگ صنایع شیر پگاه فارس خورشید درخشان صنایع شیر می باشد و اخیرا نیز بعنوان شرکت نمونه صادراتی استان فارس انتخاب شده است.
همچنین خط تولید پنیر آبنمکی و پنیر سنتی با هفت نفر اشتغالزایی در شرکت مذکور راه اندازی شده و به زودی ظرفیت این خط تولید به دو برابر افزایش پیدا میکند.

توریل از شایعه تا واقعیت 
شنیده شده عقد قرارداد خرید ۶۰۰ واگن مسطح با فاینانس ۵ ساله با شرکت uwc روسیه توسط شرکت ارس سیر آسیا از زیرمجموعه های توریل، منعقد شده است. / سخایی معاونت مالی و اقتصادی شرکت توکاریل در گفتگو با بورس۲۴ در این خصوص عنوان کرد: شرکت آسیا سیر ارس با شرکت uwc روسیه تفاهم نامه ای برای خرید واگن منعقد کرده است؛ اما موضوع فاینانس ۵ ساله صحت ندارد. عملا هنوز اتفاقی رخ نداده و تفاهم نامه مذکور هیچ تاثیری بر سود پیش بینی شده توریل نخواهد داشت.

گروه پتروشیمی
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ تعداد ۱۰ هزار سهم پتروشیمی دماوند معادل ۸۰ درصد سهام این شرکت در روز ۱۴ شهریورماه جاری روانه میز فروش می شود.بر اساس این گزارش؛ این میزان سهام به قیمت پایه هر سهم یک میلیارد و ۳۶۹ میلیون و ۴۹۱هزار و ۵۲۰ریال و ارزش کل پایه ۱۳ هزار و ۶۹۴ میلیارد و ۹۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به مزایده گذاشته می شود.همچنین سازمان خصوصی سازی بلوک ۸۰درصدی سهام پتروشیمی دماوند را به وکالت از شرکت مادر تخصصی ملی صنایع پتروشیمی به صورت ۱۰ درصد نقد و بقیه اقساط ۸ ساله واگذار خواهد شد.گفتنی است؛ سپرده شرکت در مزایده ۸۰ درصد سهام پتروشیمی دماوند نیز ۴۱۰ میلیارد ریال عنوان شده است و خریدار در صورت برنده شدن ۲۰ روز کاری مهلت دارد مبلغ پیشنهادی خود را پرداخت کند.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی