---------------------------------- ---------------------------------- شایعات و شنیده های بازار بورس 2 شهریور :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

آ_س_پ

شنیده میشود که ٩٠ درصد پروژه برج هاى مروارید تا پایان سال مالى ٩۶ و ٢٧ درصد از پروژه برج هاى رشدیه تبریز در سال مالى ٩۵ و ۵۶ درصد آن تا پایان سال مالى ٩۶ بفروش خواهد رفت .

رتاپ:

شایعاتی از تعدیل مثبت رتاپ به گوش می رسد .  شنیده شده است که شرکت جهت تعویض دستگاه های کارتخوان قدیمی اقدام به خرید دستگاه های جدید از شرکت های خارجی نموده است .

بانک پارسیان

روابط عمومی: امضای تفاهم‌نامه بانک پارسیان با سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

وتوصا

در پی معامله دیروز بلوک 20 درصدی مواد ویژه لیا که توسط سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران عرضه و از سوی سرمایه گذاری توسعه سبز گلستان به ارزش 4.86 میلیارد تومان خریداری شد، مدیرعامل "وتوصا" در مورد اثر این واگذاری توضیح داد.بنابر اعلام رامین ربیعی، فروش بلوک فوق می تواند 13 ریال بر سود هر سهم این شرکت 190 میلیارد تومانی اثر بگذارد.

آسیا:

شنیده شده است که شرکت قصد فروش برخی از دارایی های خود را در آینده نزدیک دارد.

 سفارس

با توجه به اظهارات مدیرعامل شرکت احتمال تاسیس شرکت مشترک بازرگانی بین هلدینگ سیمان فارس و خوزستان و بزرگترین شرکت فعال در حوزه سیمان؛ لافارژ فرانسه بالاست

تکمبا

شنیده های تکمبا از سوی مدیر مالی تکذیب شد/زارعی مدیر مالی شرکت کمباین سازی ایران در این رابطه بیان کرد: شرکت پیگیر مسائل جاری و راه های گسترش فعالیت می‌باشد؛ اما تا این لحظه هیچ مذاکره جدی جهت انعقاد قرارداد جدید صورت نگرفته است. کلیه موارد مطرح شده پیرامون قراردادهای جدید تکمبا و تعدیل مثبت با اهمیت سود پیش بینی شده شایعه می‌باشد و فعلا تغییر با اهمیتی در بودجه تکمبا اعمال نخواهد شد.

ثاباد
شایعات از بروز برخی مشکلات در یکی از پروژه های این شرکت حکایت دارد
خعتبار

شایعات ازاحتمال ورود سرمایه گذار خارجی به این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد

وانصار

ایرانیان اطلس طی ماه جاری در بورس کشف قیمت می‎شود/بانک انصار در تدارک است تاییدیه پذیرش شرکت ایرانیان اطلس را از دفتر معاونت پذیرش اوراق بهادار شرکت بورس تهران دریافت کند و نماد معاملاتی این شرکت را در فهرست نمادهای شرکت بورس تهران درج شود. پیش‎بینی شده است که عرضه اولیه این شرکت در ماه جاری انجام شود.

گروه تجهیزاتى

قراردادهاى ipc در زمینه توسعه میادین عملیات اکتشافى ، مطالعاتى ، حفارى ، تجهیزات و پیمانکارى میباشد که میتواند مستقیما بر نمادهاى مپنا ، خصدرا ، فاذر ، فاراک ، حفارى تاثیر جدى داشته باشد .
 گروه فولاد
انجمن جهانی آهن و فولاد اعلام کرد تولید فولاد ایران در ۷ ماه نخست سال جاری میلادی با رشد ۴.۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به ۱۰ میلیون و ۱۰۱ هزار تن رسید.
 شبندر
معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران از راه اندازی طرح توسعه پالاشگاه نفت بندر عباس تا پایان آبان ماه عنوان کرد
وکوثر
خبرها از افزایش سرمایه 100درصدی این موسسه در آینده نزدیک حکایت دارد
خساپا
مدیر فروش و بازاریابی گروه سایپا: در مرداد ماه سال جاری گروه سایپا موفق شد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد فروش 164 درصدی را تجربه کند.
گروه خودرو
وزیر صنعت: مذاکراتی با 2 شرکت آلمانی در حوزه خودروهای سبک و تجاری داشته‌ایم که سرمایه گذاری مشترک صورت خواهد گرفت. با یک شرکت اروپایی نیز در حال مذاکره ایم و علاوه بر این، با یک شرکت کره ای هم مذاکره داریم. تا پایان سال 3 تا 4 قرارداد سرمایه گذاری جدید در صنعت خودرو خواهیم داشت.تا پایان امسال خودروهای جدید 2 شرکت خودروساز به بازار عرضه خواهد شد.
وایران
شایعات از قراردادهای جدید در این شرکت حکایت دارد

ذوب اهن اصفهان
خبرها حاکی از نزدیک شدن مرحله اجرای افزایش سرمایه شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی داراییها دارد
نکته حایض اهمیت که باعث توجه به این افزیش سرمایه می شود شامل:
۱٫ افزایش سرمایه معادل ۳۲۱ درصد و از محل مازاد تجدید ارزیابی زمینهای شرکت میباشد
۲٫افزایش سرمایه به صورت جایزه بوده و هیچ پولی توسط سهامداران گرفته نمیشود.
۳٫ افزایش سرمایه از محل دارایی های استهلاک ناپذیر بوده بنابرین هیچ هزینه ای به شرکت تحمیل نمیکند
۴٫ شرکت را از ماده ۱۴۱ خارج کرده و توان وام گیری را افزایش میدهد.
۵٫ قیمت سهم هم اکنون در کانال ۲۶۰ بوده که بعد از انجام افزایش سرمایه قیمت بازگشایی معال ۶۱ تومن میگردد که خود باعث اقبال به سهم خواهد شد.
نکته مهم دیگر راه اندازی خطوط تولید ریل جدید در این شرکت را دارد که تعدیل سودی از این بابت برای شرکت متصور هستیم.
بر اساس اخبار و اطلاعات دریافتی گزارش توجیهی افزایش سرمایه توسط شرکت مشاور تهیه و در حال حاضر در اختیار موسسه حسابرسی آزمون پرداز ایران قرار گرفته است


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی