---------------------------------- ---------------------------------- سرمایه گذاری Orange فرانسه در همراه اول و رشد"اخابر" و "همراه" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات
سهام دو شرکت مخابرات و همراه اول طی روزهای اخیر با افزایش معناداری داد و ستد شده اند و سایت شرکت مخابرات شایعه مهم این دو شرکت را منعکس کرده است.

براساس این رشد معنادار و جالب دو شرکت بزرگ و شاخص بورس در حالی موجب بهبود وضعیت بازار شده که سایت رسمی شرکت مخابرات بعد ازظهر دیروز با انتشار مطلبی با عنوان "شایعه سرمایه گذاری Orange در همراه اول" اعلام کرد: صبح دیروز با انتشار شایعه ای در بازار سهام در زمینه سرمایه گذاری اپراتور فرانسوی اورنج در همراه اول شاخص این شرکت با رشد قابل توجهی روبه رو شد.

برخی شایعات در بازار حاکی است که این سرمایه گذاری در جریان سفر قریب الوقوع روحانی به پاریس اعلام خواهد شد. وزیر ارتباطات چند ماه قبل از مذاکره اپراتور فرانسوی اورنج با یکی از اپراتورها برای خرید سهام خبر داده بود اما نام آن اپراتور را اعلام نکرده بود.

طی هفته های اخیر نیز خبرهای متعددی از تلاش برخی اپراتورهای خارجی برای سرمایه گذاری در بازار ایران به گوش رسیده بود. علاقه مندی برای سرمایه گذاری در بازار مخابرات ایران با توجه به لغو تحریم ها از ماه ها قبل با حضور هیات هایی از شرکت های مختلف در بازار تکنولوژی و مخابرات ایران و ارزیابی بازار شنیده می شد اما هیچ گاه خبر رسمی از این موضوع اعلام نشد.

شرکت اورنج که قبلا فرانس تله کام نام داشت یک شرکت فرانسوی و چند ملیتی است و بیش از 170 هزار کارمند دارد که 105 هزار نفر آنان در فرانسه حضور دارند. در سال 2012 تعداد مشترکان این اپراتور به 230 میلیون نفر در سراسر جهان رسید. این شرکت در زمینه سرویس های موبایل، تلفن ثابت، اینترنت و IPTV فعالیت می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی