---------------------------------- ---------------------------------- زمان ثبت‌نام مجدد سهام عدالت :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات
مشاور سازمان خصوصی‌سازی جعفر سبحانی با اشاره به شروع ثبت‌نام سری جدید مشمولان از اواخر سال جاری گفت: افرادی که ثبت‌نام آنها در دوره قبل تکمیل نشده در حال حاضر امکان ورود به سامانه سهام عدالت را ندارند و باید تا زمان فراخوان جدید سازمان خصوصی‌سازی برای ثبت‌نام مجدد که احتمالا اواخر سال جاری خواهد بود، صبر کنند.

برخی از مشمولان سهام عدالت که در 10 سال گذشته اقدام به ثبت‌نام کرده ولی ثبت‌نام را از طریق شرکت تعاونی روستایی کامل نکرده‌اند جزو مشمولان به حساب نمی‌آیند و امکان ورود به سامانه سهام عدالت برای این افراد وجود ندارد.

این مقام مسئول افزود: آمار افرادی که ثبت‌نام شده‌اند ولی ثبت‌نام‌ آنها در شرکت تعاونی روستایی به هر علتی یا کوتاهی شرکت یا عدم اطلاع مردم تکمیل نشده موجود است و در هر شهر یا روستا حدود 100نفر به‌طور میانگین هستند.

سبحانی تصریح کرد: اطلاعات دقیق شناسنامه‌ای افرادی که ثبت‌نام آنها در دوره اول سهام عدالت تکمیل نشده به‌طور کامل موجود است ولی در حال حاضر امکان پرداخت سود به این افراد و ورود به سامانه وجود ندارد و این مشمولان باید تا فراخوان جدید سازمان خصوصی‌سازی برای ثبت‌نام جدید سهام عدالت صبر کنند.

وی با اشاره به اولویت افرادی که ثبت‌نام آنها در سامانه سهام عدالت در دوره قبل نهایی نشده گفت: در سری جدید ثبت‌نام اولویت با افرادی خواهد بود که دارای برگه ثبت‌نام هستند و این افراد جزو اولین نفرات فهرست سری جدید سهام عدالت خواهند بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی