---------------------------------- ---------------------------------- درباره عرضه بیمه کوثر "کوثر" در چهارشنبه :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

مدیرسرمایه گذاری و امور سهام شرکت بیمه کوثر با اعلام آخرین وضعیت مالی و عملیاتی این شرکت درباره گشایش نماد "کوثر" در چهارشنبه جاری گفت: قیمت این عرضه منطقی و مناسب خواهد بود.

نوید خاندوزی  با اشاره به گشایش نماد بیمه کوثر در بازار دوم فرابورس که چهارشنبه انجام می شود ، اظهار داشت: پس از مدت ها شاهد بازشدن قفل عرضه های این چنینی در بازار هستیم که این حرکت با نام بیمه کوثر آغاز می شود . البته این عرضه به شکل گشایش نماد خواهد بود تا بهانه ای برای فشار عرضه های اولیه به بازار نباشد. ولی قطعاً سهم مشتریان خاص خود را دارد. چرا که بیمه کوثر نشان داده در هر بعدی می تواند متفاوت ظاهر شود.

وی درخصوص شرایط بازار و زمان گشایش نماد "کوثر" گفت: حجم عرضه بیمه کوثر کوچک بوده و بعید است اثر منفی در بازار داشته باشد .

این مقام مسئول به سهامداران توصیه کرد به دلیل کم بودن این عرضه و محدودیت های آن بی گدار به آب نزنند و سهم خود را نفروشند و سعی کنند با نقدینگی خود در این سهم حضور داشته باشند.

خاندوزی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بیمه کوثر طی این مدت گفت : این شرکت سال گذشته فرایند افزایش سرمایه از 40 بع 140 میلیارد تومان را طی کرده است.همچنین سال گذشته 718 میلیارد تومان فروش داشته و در نهایت 37.9 میلیارد  تومان و به ازای هر سهم 271 ریال سود هر سهم محقق کرد و در مجمع سالانه هم 220 ریال تقسیم کرد .

به گفته وی تقسیم سود مناسب و از همه مهمتر پرداخت سریع آن به سهامداران در دستور کار این شرکت بوده و خواهد بود و امسال نیز در کمتر از 3 هفته پس از مجمع سود پرداخت شد.

مدیرسرمایه گذاری و امور سهام این شرکت در مورد سود سال 94 و گزارش 3 ماهه شرکت گفت: سود سال 94 این شرکت بر مبنای 909 میلیارد تومان فروش حق بیمه به ازای هر سهم 370 ریال پیش بینی شده که در گزارش 3 ماهه شرکت عملکرد بسیار مطلوبی داشته و 127 ریال معادل 34 درصد را محقق کرده است.

خاندوزی با اشاره به سیاست تقسیم سود 80 درصدی توضیخ داد: با این سیاست تقسیم سود و پرداخت سریع P/E سهم باید کمی از رقبای صنعت بالاتر باشد.

وی در مورد احتمال تعدیل سود هر سهم هم گفت: نمی توان در مورد شرکت های بیمه ای با قطعیت از تعدیل سود سخن گفت. چرا که خسارت ها غیر قابل پیش بینی هستند ولی احتمال تعدیل مثبت در این سود وجود دارد ولی برای قطعیت باید منتظر گزارش عملکرد و انتشار ان از سوی کدال بود.

وی در خاتمه پیرامون کشف قیمت سهم گفت:بیمه کوثر از زیرمجموعه های ساتا بوده و همه سهامداران ساتا را به خوشنامی دربازار سرمایه می شناسند. سهامداران عمده شرکت هم اهل خروج پول از بازار نیستند و کمک به بازارسرمایه را رسالت خویش می دانند. از همین رو بدون شک قیمت بیمه کوثر منطقی و مناسب خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی