---------------------------------- ---------------------------------- حذف کارت بانکی و رویه "بزن و برو"برای خرید از فروشگاه‌ها :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات
مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی حکیمی در جریان برنامه خبری امروز ، اظهار داشت: طبق فناوری جدید بانک مرکزی که در بانکها به کار گرفته می شود، دیگر نیازی به استفاده از عابربانک ها برای خرید از فروشگاه‌ها و خودپردازها نخواهد بود.
دراین رویه جدید اپلیکیشن تخصصی در تلفن همراه نصب و با تعریف و شبیه‌سازی شماره کارت بانکی و رمزگذاری، از طریق نشانه‌گذاری،پرداخت ها در پایانه فروش انجام می شود.

وی با اشاره به امنیت این رویه نسبت به عابر بانک ها آن هم با 3 لایه ، ادامه داد:درصورت  گم شدن تلفن همراه، همان اپلیکیشن در گوشی جدید جایگزین شده و برنامه‌های قبلی بر می‌گردد.

به گفته این مقام مسئول، از این روش در نمایشگاه کتاب و با سقف برداشت 200 هزار تومان در روز استفاده شده  و قرار است طی 6 ماه آینده ، سقف برداشت خریدهای روزانه به 50 میلیون تومان افزایش یابد.

حکیمی درباره برنامه های توسعه این امکان هم توضیح داد: در برنامه ایی که متحول کننده صنعت پرداخت خواهد بود، پرداخت‌ها مانند دیگر کشورها اصطلاحا" بزن و برو خواهد شد و نیازی به وارد کردن رمز نبوده و با نزدیک کردن تلفن به دستگاه پوز ، پرداخت انجام می‌شود.

وی افزود: در مرحله بعد پرداخت ها از طریق فضای مجازی و نشانه‌گذاری خواهد بود چرا که بخش قابل توجهی از فروشندگان مایل به عرضه و فروش محصول از طریق کانال‌ و فروشگاه‌های مجازی هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی