---------------------------------- ---------------------------------- "حتاید" برنده مناقصه ترمینال غلات بندر شهید رجایی :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

طی چند روز گذشته پیرامون شرکت تاید واتر خاورمیانه شایعاتی مبنی بر برنده شدن این مجموعه در مزایده بندر شهید رجایی مطرح شده که این خبر بر روند حرکتی سهم نیز اثر گذار بود.

در همین ارتباط مدیرعامل شرکت تاید خاورمیانه اظهار داشت: شرکت تاید واتر خاورمیانه در مناقصه ترمینال غلات بندر شهید رجایی برنده شده، اما نتیجه مزایده ترمینال کانتینری شماره یک و دو این بندر هنوز مشخص نشده است.

اعتصام در ادامه افزود: "حتاید" با برنده شدن مناقصه ترمینال غلات بندر شهید رجایی با شرکت آریا دیزل وارد قراردادی جدید شده است.

وی گفت: مدت این قرارداد 3 سال می باشد و قراردادی است که بستگی حجم ورودی بار دارد و غلات استان هرمزگان و جنوب شرق را تأمین کند.

این مقام مسئول در خصوص ارزش و اثر گذاری این قرارداد به عملکرد مالی شرکت عنوان کرد: ارزش این قرارداد بستگی به حجم ورودی بار دارد که قطعاً برای سال اول بازدهی اقتصادی و سودآوردی نخواهد داشت، اما با توجه به بازاریابی که در این خصوص انجام می گیرد زمینه سودآوری و اقتصادی برای "حتاید" در سال های آتی ایجاد خواهد کرد.

اعتصام در خاتمه در رابطه با مزایده ترمینال کانتینری بندر شهید رجای گفت: در حال حاضر انجام این مزایده به تأخیر افتاده، اما پیش بینی می شود با توجه به اقدامات سازمان بنادر در خصوص تهیه اسناد اولیه ترمینال 1 و ترمینال 2 تا پایان شهریور ماه نتیجه این مزایده تا پایان سال جاری مشخص گردد که همانطور که اشاره شد "حتاید" نیز در این مزایده شرکت کرده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی