---------------------------------- ---------------------------------- تکذیب شایعه فروش دارایی"پتایر" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شرکت ایران تایر که طی یک ماه گذشته روزهای پر نوسان و مثبتی را پشت سر گذاشته و بازدهی مناسبی برای سهامدارانش رقم زده است، با شایعات متفاوتی از قبیل فروش دارایی و بهره برداری از طرح توسعه همراه می باشد.

در همین ارتباط مسئول بودجه و گزارشات شرکت ایران تایر اظهار داشت: طبق اطلاع رسانی و شفاف سازی که انجام شده همانطور که در مجمع عمومی عادی سالیانه نیز مطرح شد، برنامه تحقق واگذاری زمین تنها یک شایعه می باشد "پتایر" این دارایی خود را آگهی کرده و با توجه به عدم ارائه پیشنهاد مناسب، برای مرحله دوم آگهی مزایده چاپ گردیده است تا پس از حضور خریدار و ارائه قیمت کارشناسی شده مناسب این واگذاری صورت بگیرد.

کرد در ادامه در خصوص طرح های توسعه این مجموعه گفت: در حال حاضر همانطور که در بوجه ارائه شده برای سال مالی جاری اطلاع رسانی شده، شرکت ایران تایر هیچ طرح توسعه ای در دستور کار قرار نداده است.

وی با اشاره به روند قیمتی سهام "پتایر" طی یک ماه اخیر عنوان کرد: به نظر می رسد مهمترین عامل تغییرات قیمتی سهام شرکت طی مدت مذکور، شایعات مطرح شده در خصوص تحقق فروش زمین 5 هکتاری مجموعه بوده و صرفاً سفته بازی می باشد و اتفاق جدیدی در شرکت رخ نداده است.

این مقام مسئول در خاتمه افزود: همانطور که عنوان شد تحقق واگذاری زمین شرکت یک شایعه می باشد، صحت ندارد و به محض انجام این واگذاری اطلاع رسانی انجام خواهد شد. در رابطه با طرح های توسعه شرکت نیز طرح توسعه جدیدی در دستور کار قرار ندارد و آخرین طرح نیز افزایش ظرفیت به اندازه 20 هزار تنی مجموعه بود که سال گذشته به بهره برداری رسید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی