---------------------------------- ---------------------------------- توافق نامه همکاری و فروش محصولات "فولاد و هرمز"با شرکتهای مارچگالیا و دانیلی ایتالیا :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

در جریان حضور نخست وزیر ایتالیا و هیأت اقتصادی ، تعدادی قرارداد، تفاهمنامه و موافقنامه بین شرکت های ایرانی و ایتالیایی به امضا رسید و طی آن تفاهم نامه ای هم بین مدیران عامل فولاد مبارکه اصفهان و شرکت مارچگالیای ایتالیا برای فروش محصولات به طرف ایتالیایی امضا شد.

در حاشیه این مراسم، بهرام سبحانی مدیرعامل فولادمبارکه با اشاره به اینکه طبق این توافقنامه فروش محصولات فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان به شرکت مارچگالیای ایتالیا افزایش خواهد یافت، اظهارداشت: شرکت مارچگالیا به نوعی رقیب فولاد مبارکه محسوب می شود چون دارای خطوط نورد سرد، گالوانیزه و ... بوده و بزرگترین توزیع کننده فولاد اروپا است.

وی ادامه داد: این شرکت از گذشته از فولادمبارکه محصول خریداری کرده و حالا درخواست افزایش سهمیه خرید را از فولاد مبارکه دارد. برهمین اساس توافق شد تا سقف ماهانه 80 هزار تن انواع ورق و تا سقف 30 هزار تن اسلب فولاد هرمزگان را به این شرکت بفروشیم. پیشتر سهمیه خرید مارچگالیا از فولاد مبارکه کمتر و ماهانه حدود 60 هزار تن بود.

به گفته این مقام مسئول ، شرکت ایتالیایی در خطوط پایین دستی دارای نورد سرد، گالوانیزه و قلع اندود بوده و ورق نورد گرم را از فولادمبارکه خریداری و در کارخانه به نورد سرد تبدیل می کند و در خطوط لوله سازی خودش مورد استفاده قرار می دهد و یا تبدیل به گالوانیزه و رنگی کرده و در اروپا توزیع می کند.

سبحانی افزود: با این توافقنامه ، حدود 900 هزار تن محصولات فولادمبارکه به ارزش 400 میلیون یورو به این شرکت فروخته خواهد شد.

وی بیان اینکه فولاد مبارکه صادرات 2 میلیون تن محصول را در سال جاری هدف گذاری کرده ، ادامه داد: سال قبل برنامه صادرات 1.5 میلیون تن بود که توانستیم 20 درصد بالاتر از برنامه یعنی حدود 1.8 میلیون تن صادرات داشته باشیم. امیدواریم با بهبود شرایط و اجرای برجام و رفع تحریم ها هدف صادرات 2 میلیون تنی امسال نیز محقق شود.

سبحانی همچنین درباره آخرین وضعیت همکاری فولاد مبارکه با شرکت دانیلی ایتالیا نیز توضیح داد: فولاد مبارکه درحالی برنامه ها و قراردادهای توسعه مختلفی از جمله احداث واحد نورد گرم و واحد ریخته گری اسلب دارد که پروژه فولاد سپید دشت و توسعه آن و همچنین فولاد هرمزگان نیز در دست اجرا است . در این برنامهه ا و قراردادها نیز شرکتهای مختلفی از جمله شرکت های دانیلی و اس ام اس دماگ به عنوان تامین کنندگان تجهیزات حضور دارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی