---------------------------------- ---------------------------------- تحلیل تکنیکال شپلی - پلی اکریل :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شپلی در کانال صعودی بلند مدت قرار دارد که روز دوشنبه با خط سقف نیمه بالای آن برخورد کرد و سهام داران نیز به این مقاومت قیمتی عکس العمل نشان دادند.

در صورت حمایت از این سهم پر حاشیه در چند روز آینده ، می توان هدف قیمتی 3090 ریال را (سقف کانال صعودی) در نظر گرفت و در صورت غلبه فروشندگان به خریداران و ریزش سهم می توان حمایت های 2378 ریال ، 2282 ریال و 2151 ریال را  در میان مدت زیر نظر داشت.

تصویر تحلیل تکنیکال شپلی | پلی اکریل  تصویر تحلیل تکنیکال شپلی | پلی اکریل

همانطور که نمودار الیوت نشان می دهد، این سهم که در موج 5 صعودی خود قرار دارد، روز دوشنبه با مقاومت قیمتی 2652 ریال برخورد کرد. در صورت شکسته شدن این مقاومت مستحکم می توان اهداف جدید قیمتی 3069 ریال ، 3260 ریال و حتی در بلند مدت 4121 ریال را برای آینده سهم در نظر گرفت.

واگرایی به وجود آمده در اسیلاتور OSC  و قیمت می تواند نشان دهنده ریزش سهم در کوتاه مدت باشد (که به شرایط حمایتی بازار و جو موجود در چند روز آینده در این سهم بستگی دارد).

حمایت مهم سهم در قیمت 1908 ریال قرار دارد که در صورت شکسته شدن آن می توان سناریوی صعودی سهم را نادیده گرفت و شپلی را خارج از کانال صعودی خود دید.

نمودار تحلیل تکنیکال شپلی | پلی اکریل  تصویر تحلیل تکنیکال شپلی | پلی اکریل

منبع : شرکت کارگزاری سهام بارز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی