---------------------------------- ---------------------------------- تحلیلهای رایگان 24شهریور :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات
ثامان  اصلاح مناسبی داشته و خریدهای آرامی در این هفته های اخیر شاهد بوده ایم. این سهم نزدیک به خط حمایتی قرار دارد که هر وقت واکنش به آن نشان داده ، گین خوبی نصیب شکارکنندگان سهم داده است .
از نکات مثبت این سهم ، واگرایی مثبت در چارت روزانه و برخورد با تراکم خطوط حمایتی و برخورد با فیبوی ریتریسمنت ۶۱٫۸ درصد .
در صورت مشاهده برگشت سهم با رنج های مثبت و افزایش حجم معالات با رعایت حدضرر ۱۲۶۰ ورود به سهم منطقی میباشد .
حمایت های بعدی سهم ۱۱۲۰  و  ۹۰۰ ریال می باشد .

فباهنر شاهد رسیدن این سهم به حمایت مهم خود هستیم که با رسیدن قیمت به فیبوی ۶۱٫۸ درصد میتوان امیدوار بود که از همین نقطه شاهد بازگشت سهم باشیم. نکته مهم دیگر در این سهم این است که پولبک به مقاومت سهم در قیمت ۱۰۸۹ ریال در حال اتمام است
در صورت اقدام به خرید ، قیمتهای بین ۱۰۵۰ – ۱۱۰۰ ریال مناسب میباشد . باز هم میگویم حدضرر را همیشه رعایت کنید . حدضرر در این سهم ۱۰۰۰ ریال می باشد .

بنیرو شاهد هستیم که سهم درون کانال نزولی در حال افت می باشد که اخیرا به تراز ۶۱٫۸ فیبوناچی واکنش نشان داده که احتمال صعود سهم تا محدوده سقف کانال نزولی را فراهم میکند.

خاذین  سهم در یکی دو روز آینده به خط روند صعودی بلند مدت خود برخورد خواهد داشت که احتمال صعود سهم تا باند مقاومتی وجود دارد.

بکام  پس از شکستن روند نزولی از کانال رو به پایین خود خارج شده و رشد موقتی که تجربه کرده است ، موج جدید پیشرویی را آغاز نموده است که احتمال اصلاح این موج برای شروع موج صعودی بعدی تا حوالی قیمتی ذکر شده (۱۳۱۴-۱۴۸۹) وجود دارد.

بسویچ سهم با تشکیل واگرایی منفی شروع به نزول کرده است که پیشنهاد خروج از سهم نیز داده شده بود.
در این مسیر نزول احتمال تشکیل الگوی هارمونیکی با هدف مشخص شده (۳۶۵۳) وجود دارد.

کماسه سهم در روزهای آینده با خط روند صعودی بلند مدت خود برخورد خواهد داشت که احتمال رشد تا محدوده مقاومتی مشخص شده وجود دارد.

بانک دی امروز به خط روند صعودی برخورد کرد احتمال حمایت و رشد زیاد است

پلاسک، شاهد برخود قیمت به محدوده حمایت نسبتا قوی 1107 هستیم و با توجه به اندیکاتورهای تکنیکال میتوان از این سهم انتظار رشد در بازه میان مدت را داشته باشیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی