---------------------------------- ---------------------------------- تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان26 آبان :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شپلی، به سقف خود در محدوده 2680 ریال نزدیک شده هرچند عبور از مقاومت 2680 سخت به نظر میرسد ولی باید در نظر داشت که عبور از این مقاومت به معنای شکستن محدودیت های گذشته و احتمال رشد در بازه میان مدت خواهد بود.


توریل  واگرایی های خوب و مثبتی دارد در صورت تثبیت بالای ۱۸۸۸ ریال می توان با تارگت اولیه ۲۰۴۲ ریال و تارگت اصلی ۲۵۹۰ ریال خرید کرد با حد ضرر ۱۸۲۲ ریال.

خریخت پس از لمس حمایت 995 ریال و نوسان در این محدوده، اکنون از نظر تکنیکال آمادگی نسبتا خوبی برای رشد دارد و با توجه به بررسی اندیکاتور های تکنیکی، میتوان به رشد میان مدت آن امیدوار بود. بر این اساس ورود به سهم با دید میان مدت میتواند در این زمان مناسب تلقی شود.


فاذر پس از آنکه برای چهارمین بار به روند نزولی خود به خوبی واکنش نشان داد و روند نزولی به خود گرفت، اکنون به حمایت نسبتا مهم 2750 ریال نزدیک شده است. با توجه به بررسی های صورت گرفته، به نظر میرسد طی روزهای آتی با وجود نوساناتی، شاهد برخورد به این حمایت باشیم و در صورت عبور از آن باید منتظر رسیدن قیمت به روند های صعودی نشان داده شده بود. از آنجا که هنوز سیگنال مطمئنی از این نماد به دست نیامده، ورود به آن تا برخورد و یا قطعی شدن تغییر روند توصیه نمیشود.


 

قلرست با رسیدن به محدوده مقاومت 3450 ریال متوقف شد و اکنون روند اصلاحی به خود گرفته است. حمایت های فیبوناچی 2920 و 2760 ریال بر سر راه این اصلاح قرار گرفته اند. 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی