---------------------------------- ---------------------------------- تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان25 آبان :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شپلی، به سقف خود در محدوده 2680 ریال نزدیک شده و با توجه به قرارگیری در محدوده اشباع خرید و سیگنال های خروج اندیکاتور های تکنیکال، پیش بینی میشود با برخورد به این سطح، شاهد بازگشت قیمت باشیم. حمایت های پیش روی سهم بعد از شروع روند اصلاحی، در محدوده 2450 و 2300 ریال قرار خواهند گرفت.

هرچند عبور از مقاومت 2680 بعید به نظر میرسد ولی باید در نظر داشت که عبور از این مقاومت به معنای شکستن محدودیت های گذشته و احتمال رشد در بازه میان مدت خواهد بود.

بانک سرمایه (سمایه) شاهد افت مداوم قیمت و روند نزولی بلند مدت هستیم. قیمت این نماد اکنون در نزدیکی کمترین قیمت از زمان عرضه اولیه قرار گرفته است. یک سال و نه ماه قبل، سهام این بانک پس از یک افت شدید، با قیمت 1003 ریال معامله شده بود.

اندیکاتور های تحلیل تکنیکال در تایم فریم روزانه و هفتگی، در محدوده اشباع فروش قرار گرفته اند و پیش بینی میشود به زودی شاهد تغییر روند در این نماد بانکی باشیم. در صورت به وجود آمدن این تغییر، سطوح 1170 و 1240 ریال را میتوان به عنوان اولین مقاومت های پیش روی سهم در نظر گرفت.

ورود به این سهم تنها پس از اطمینان از تغییر روند مذکور میتواند مناسب باشد.


بکاب گرچه در بازه زمانی بلند مدت روند نزولی قدرتمندی را ثبت کرده، ولی نوسانات قیمت طی دو ماه گذشته موجب شکل گیری یک روند صعودی جدید نیز شده است. در تحلیل قیمت و استوکستیک سهم، شاهد به وجود آمدن یک واگرایی ضعیف هستیم که میتواند نشانه ای از احتمال افت قیمت طی روزهای آتی و شکستن روند صعودی کوتاه مدت باشد. از سوی دیگر حمایت 7600 ریال برای پیش بینی آینده ی این نماد از اهمیت زیادی برخوردار است.

با توجه به اندیکاتور های تکنیکال فعلا نمیتوان پیش بینی دقیقی از آینده ی سهم داشت و باید منتظر نحوه ی برخورد قیمت با روند و حمایت باشیم ولی به هر حال میتوان گفت شکسته شدن روند کوتاه مدت و حمایت مذکور به معنای کاهش قیمت تا سطح 6720 ریال خواهد بود.  منبع: http://porsud.ir/

فزرین

سهم روندی نزولی در قالب کانال دارد و با توجه به برخورد های بیش از ۳ بار با کانال اعتبار کانال بالا می باشد و در صورتی که نتواند از کانال خارج شود انتظار ریزش سهم را داریم.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی