---------------------------------- ---------------------------------- تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان 3 بهمن :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

با رسیدن شاخص کل به خط روند نزولی و سطح 61% فیبوناچی، احتمال برگشت نزولی افزایش یافته است.


با توجه به بالا رفتن حجم معاملات در صورت تثبیت بالای ۸۳۰ ریال که تریگر خرید تکمبا می باشد می توان انتظار رشد تا محدوده ی ۹۴۰ ریال را از سهم داشت و حد ضرر سهم ۷۲۴ ریال می باشد.

خکاوه احتمالا در محدوده 100 تومان متوقف شده و برگشت نزولی داشته باشد. پیشنهاد می شود در این محدوده از خکاوه خارج شده و سود خود را ذخیره نمایید. در صورت وقوع برگشت قیمت،احتمالا در کوتاه مدت فرصت ورود با قیمت های پایینتر  وجود خواهد داشت.


تاپیکو در 240 تومان متوقف شده و احتمالا به محدوده خط روند صعودی خود باز گردد. پیشنهاد خروج موقت برای خرید در قیمت های پایینتر داریم.


وتجارت پس از برخورد با خط روند نزولی در 108 تومان سقف جدیدی تشکیل داده و با توجه به تشکیل الگوی خرچنگ نزولی و الگوی شمعی پوشای نزولی احتمال نزول افزایش یافته است. پیشنهاد خروج از سهم را داریم.


صعود حتوکا در 303 متوقف شده و با توجه به تشکیل الگوی هارمونیک خرچنگ نزولی، احتمال نزول افزایش یافته است. پیشنهاد فروش حتوکا را داریم.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی