---------------------------------- ---------------------------------- برنامه فروش53 هزار متر زمین"کفرا" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

"کفرا" فروش 53 هزار متر زمین را در دستور کار قرار داده است که احتمال قریب به یقین تا پایان سال 95 این فروش انجام خواهد شد. اثرات سودآوری این دارایی در بودجه حسابرسی نشده براساس مبلغ تجدید ارزیابی و فروش لحاظ شده است، ولیکن حال به دلیل عدم تاثیر این دارایی در افزایش سرمایه، مبلغ سودآوری این دارایی در صورت تحقق بیشتر از آنچه برآورد شده خواهد بود.

مریم کیانی مدیر مالی شرکت فرآورده های نسوز ایران در ادامه افزود: پیش از انجام افزایش سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی ها قرار بر این بود که ارزش این زمین نیز در نظر گرفته شود اما این امر صورت نگرفت.

وی گفت: تنها طرح توسعه شرکت فرآوری مواد اولیه می باشد که بنا به شرایط رکود اقتصادی تاکنون به بهره برداری نرسیده است و اجرای همان طرح فعلاً در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول در خصوص عملکرد شرکت در سال مالی جاری عنوان کرد: طی سال جاری شرکت با وجود رکود حاکم بر اقتصاد احتمالاً بتواند سود هر سهم برآورد شده را پوشش دهد، اما عملکرد مناسب این مجموعه منوط به وضعیت دیگر صنایع مرتبط نیز می باشد.

کیانی در خاتمه در خصوص برنامه های آتی شرکت گفت: یکی از برنامه های مجموعه فرآورده های نسوز ایران افزایش فروش صادراتی محصولات می باشد که در همین ارتباط اقداماتی نیز صورت گرفته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی