---------------------------------- ---------------------------------- برنامه افزایش سرمایه 1000 درصدی"دماوند" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

با عرضه اولیه 7 درصد سهام شرکت نیروی برق دماوند به عنوان آخرین عرضه اولیه بازار سهام و چهاردهمین عرضه اولیه فرابورس در سال جاری، هر سهم این شرکت 74000 ریال قیمت خورد.

در حالی 32 میلیون و 200 هزار سهم "دماوند" از سوی کارگزاری بانک دی در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه شده که از این تعداد سهام 19 میلیون و 320 هزار سهم برای عرضه توسط کارگزاران و برای کشف قیمت در نظر گرفته شد و 12 میلیون و 880 هزار سهم نیز برای معامله گران آنلاین تخصیص داده شده است. سهمیه هر ایستگاه کارگزار 13 هزار و 500 سهم بوده و هیچ صندوق سرمایه گذاری هم سهمیه ای برای خرید ندارد.

با این کشف قیمت، نسبت P/E هر سهم "دماوند" 7.46 مرتبه محاسبه شده است.

بر اساس اعلام مدیریت عملیات بازار و اعضای فرابورس، 12 میلیون و 880 هزار سهم نیروی برق دماوند در نماد «دماوند1» رأس ساعت 12:40 به قیمت کشف شده 74000 ریال با سهمیه در نظر گرفته شده برای هر یک از معامله گران بر خط حداکثر 275 سهم صرفاً جهت خرید توسط معامله گران بر خط بازگشایی خواهد شد.

 "دماوند" که عنوان دار بزرگترین شرکت برقی خاورمیانه بوده، اولین سود هر سهم سال مالی آینده را 9926 ریال پیش بینی کرده و از برنامه افزایش سرمایه 1000 درصدی خبر داد.

هیات مدیره این شرکت بعد از تصویب 17 اسفند، گزارش توجیهی افزایش سرمایه از 46 به 506 میلیارد تومان از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته را به حسابرس ارسال کرده است.

انتهای پیام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی