---------------------------------- ---------------------------------- برنامه ها و خطوط جدید"حکشتی" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

محمد سعیدی با اشاره به لغو تحریم‌های اقتصادی که در ماه جاری اجرا می‌شوند، به ایسنا گفت:سفارشاتی در زمینه‌ ساخت شناورها داده بودیم که سازندگان به دلیل تحریم، عملا قرار‌دادها را تعلیق کرده بودند که امیدواریم بعد از لغو تحریم بتوانیم این قرار‌داد‌ها را فعال کنیم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین خط کشتیرانی ما از خلیج فارس به اروپا و از خلیج فارس به کشورهای آسیای شرقی بود که در دوران تحریم خط کشتیرانی خلیج فارس به اروپا را از دست دادیم؛ این خط بیشتر به بنادر کشورهای ایتالیا، فرانسه، آلمان، انگلیس و بلژیک متصل می‌شود.

سعیدی با بیان اینکه با افزایش رفت و آمد کشتی‌ها به تمام مناطق دنیا، افزایش صادرات را خواهیم داشت، گفت: با توجه به فراهم شدن مقدمات، خط کشتیرانی خلیج فارس به اروپا ازسرگیری می‌شود.

این مقام مسئول همچنین از خط جدید کشتیرانی خلیج فارس به کشورهای آفریقای شرقی، جنوبی و غربی خبر داد و افزود: بنا به مطالعات انجام شده در این خطوط کشتیرانی در دوران تحریم فعالیت کمی صورت می‌گرفت که با مذاکرات انجام شده بخش قابل توجهی از موافقت نامه ها در این زمینه امضا شده و در نهایت تا حدود یک ماه آینده اقدامات نهایی مورد نیاز صورت می‌گیرد.

سعیدی ادامه داد: در دوران تحریم خطوط مختلف کشتیرانی که به نقاط مختلف دنیا داشتیم، به جزخط آسیای شرقی و خلیج فارس تحت تحریم قرار گرفتند و ناچار شدیم این خطوط را عملا تعطیل کنیم که بعد از تحریم امیدواریم این مشکلات حل شود.

وی با بیان اینکه در دوران تحریم نمی‌توانستیم از بیمه‌های بین‌المللی استفاده کنیم، گفت: همین موضوع باعث شده بود کشتی‌های ما نتوانند کالا وارد یا صادر کنند و فقط به یکسری بنادر محدود می‌توانستیم وارد شویم.

وی با اظهار امیدواری درباره اینکه بعد از لغو تحریم همه شرکت‌های وابسته به کشتیرانی از تحریم خارج شوند و بدون هیچ محدودیتی در بنادر دنیا رفت‌وآمد کنیم، بیان کرد: طبیعتا با سفر به تمام بنادر دنیا می‌توانیم در بخش صادرات و واردات فعال‌تر از گذشته باشیم و خطوط بین‌المللی فعال‌تری نیز داشته باشیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی