---------------------------------- ---------------------------------- بازگشایی نماد "آکنتور" طی هفته جاری :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات
در پی ارایه گزارشات حسابرسی شده و نشده شرکت کنتورسازی ایران برای پیش بینی بودجه سال 94 و 95 این شرکت و عدم بازگشایی نماد طی روز جاری، رییس اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس در این خصوص توضیح داد.

در همین راستا علی بیک زاده با اشاره به گزارش حسابرسی شده شرکت کنتورسازی ایران برای سال 94 اظهار داشت: نکته مورد اهمیت و قابل توجه در خصوص شرکت کنتورسازی زمان تحویل کالا و رسیدن آن به دست خریدار است بطوریکه طی قرارداد شرکت کنتورسازی با شرکت باران زمان تحویل پایان سال 94 برای 200 هزار دستگاه ذکر شده و باید مشخص شود که آیا محموله این شرکت که طبق نظر حسابرسی اول اسفند ماه جاری بارگیری شده می تواند تا پایان امسال به دست خریدار برسید یا خیر.

لذا از آنجائیکه تنها 4 روز تا زمان پایان سال جاری فرصت باقیست این موضوع اصلی ترین سوال به جهت تصمیم گیری در خصوص بازگشایی نماد کنتورسازی ایران می باشد.

بیک زاده ادامه داد: تنها موضوع مورد نظر این اداره ریسک های مربوط به فرآیند تحویل و فروش کالا می باشد تا برای ما رسیدن کالا به دست خریدار مسجل شود.

لذا برای پیگیری حق و حقوق سهامداران و نیز بازگشایی نماد این شرکت تا قبل از سال جدید نامه ای برای شرکت طی روز جاری ارسال شد و برای تسهیل در روند بازگشایی ما از شرکت درخواست کردیم تا طی نامه ای کتبی به همراه امضاء کلیه اعضای هیأت مدیره به سازمان بورس زمان تحویل کالا به خریدار را اعلام نماید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر احتمال بازگشایی نماد این شرکت در هفته جاری اظهار داشت: در صورتیکه این شرکت نامه مورد درخواست سازمان را ارایه نماید موضوع بازگشایی نماد تا پایان هفته جاری بررسی و در صورت عدم وجود علامت سوال در زمان رسیدن کالا به کشور و به دست خریدار احتمال بازگشایی وجود دارد.

بیک زاده خاطرنشان کرد: اداره نظارت بر ناشران همیشه تلاش کرده تا اولویت اول برنامه ها و اقدامات این اداره جلوگیری از تضییع حقوق سهامداران باشد و اگر در جایی بازگشایی نماد شرکتی اندکی به طول می انجامد این موضوع تنها به جهت پیگیری بیشتر موضوع در راستای حفظ حقوق سهامدار خرد می باشد.

رییس اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس در پایان یادآور شد: نامه مذکور برای مدیران شرکت کنتورسازی ایران ساعاتی پیش ارسال شده و منتظر پاسخ مدیران این شرکت هستیم تا در خصوص بازگشت مجدد کنتورسازی به تابلوی معاملات در هفته جاری تصمیم گیری شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی