---------------------------------- ---------------------------------- ایران خودرو جایگزین سایپا در شراکت رنو :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

پیمان کارگر مدیر منطقه خاورمیانه شرکت رنو در نشست خبری دیروز با خبرنگاران، درباره کم و کیف راه اندازی خطوط تولید محصولات جدید رنو فرانسه و نحوه همکاری با ایدرو ، اظهار داشت: طبق هماهنگی های به عمل آمده ، قرار است خطوط تولید محصول مشترک از بهمن سال جاری راه اندازی شود.

وی درباره برنامه شرکت رنو برای تولید خودرو کویید، گفت: قیمت این در ایران حدود ۳۱ میلیون تومان خواهد بود و با هدف ایجاد رقابت ، تولید کننده این محصول نیز سایپا نخواهد بود بلکه ایران خودرو است. مسئله خاصی با این شرکت برای تولید کویید وجود ندارد اما این احتمال هم وجود دارد که این خودرو به صورت مستقل توسط رنو و در ایران تولید شود.

این مقام مسئول افزود: خودرو تولید شده در ایران با کویید هندی کاملا متفاوت بوده و و نمونه برزیلی آن همراه با تغییرات عدیده در ارتقا ایمنی، کیفیت و امکانات خواهد بود.

کارگر در مورد واگذاری شرکت بن‌رو (بنیان توسعه صنعت خودرو) از سایپا به رنو نیز توضیح داد: در حالی موضوع واگذاری این شرکت به پیشنهاد سایپا و سپس موافقت رنو همراه بود، انتقال این شرکت از سایپا به ایدرو در جریان بوده و تا دو ماه دیگر نهایی می شود تا خطوط تولید آن آماده شود. این شرکت دارای ظرفیت تولید 75 هزار دستگاه در سال است و قرار است با سرمایه گذاری جدید به 150 هزار دستگاه افزایش یابد.

وی با بیان اینکه طی  ماه‌های گذشته حدود 100 کارشناس رنو ، ابعاد مختلف "بن‌رو" را بررسی کرده اند، افزود: رنو در حال حاضر با ٦٠ قطعه ساز ایرانی در قالب قرارداد B۹۰ همکاری می کند که و قرار است تعداد آنها برای حضور در زنجیره جهانی تامین رنو نیسان ، افزایش یابد. 

کارگر در پاسخ به سئوالی مربوط به قرارداد قبلی رنو و موضوع ضرر حدود هزار میلیارد تومانی به صنعت خودروسازی ایران و ... گفت: هیچ اطلاعی در مورد رقم هزار میلیاردی اعلامی و مندرج در گزارش تحقیق و تفحص ندارم. ما ایران را ترک نکرده بودیم و غرامتی هم نباید پرداخت کنیم بلکه خودروسازانی که ایران را ترک کرده اند باید غرامت بدهند.

وی ادامه داد: رنو در آن مقطع 500 میلیون یورو ضرر کرده که به دنبال جبران ضرر بوده و هست.بنابراین در دور جدید همکاری‌ها، خواهان رفع مشکلات است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی