---------------------------------- ---------------------------------- افزایش سرمایه ۱۲۵ درصدی"آکنتور" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شرکت کنتورسازی ایران که بعد از اعلام رشد 433 درصدی سود (از 2829 به 15080 ریال) به دلیل انعقاد قرارداد 10 دی در خصوص تامین و تجهیز کلیه اصناف کشور به انواع صندوق (پوز) فروشگاهی و احتساب 201 هزار دستگاه، با توقف نماد از 12 دی ماه مواجه است، قصد افزایش سرمایه 125 درصدی دارد.

هیات مدیره این شرکت در 15 اسفند تصویب کرده سرمایه 20 میلیارد تومانی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به 45 میلیارد تومان برسد و صرف اصلاح بخشی از ارزش دفیری شرکت به ارزش جاری شود.

براساس این گزارش، دوم اسفند بود که ناصر علی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در یک برنامه خبری (با موضوع طرح ملی تجهیز واحدهای صنفی به صندوق مکانیزه فروش) نکاتی درباره نبود قرارداد انحصاری با هیچ شرکتی از جمله کنتورسازی و... مطرح کرد.

علی عاملی مدیرعامل کنتورسازی ایران هم در پی انتشار اخبار و شایعات ضد و نقیض در خصوص این شرکت و پس از اعلام سود برای سال مالی واکنش نشان داد. 

این درحالی است که سازمان بورس هم دراین باره ابهاماتی را مطرح و شروط بازگشایی نماد این شرکت را اعلام کرده و به نظر می رسد تا زمان قطعی شدن صحت و سقم این موضوع ( امکان تولید و فروش دستگاهی پوز) بسته بماند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی