---------------------------------- ---------------------------------- افزایش سرمایه بیش از 37 درصدی"ومعادن" :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

، جدیدترین تحولات شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات که یکی از بزرگترین هلدینگ های معدنی به شمار می رود، نشان می دهد این شرکت علاوه بر با تغییر سه عضو هیات مدیره ، در صدد افزایش سرمایه بیش از 37 درصدی است.

در این تحولات مدیریتی، سه مدیر با سابقه و معروف بازار سرمایه، خواسته یا ناخواسته از ترکیب هیات مدیره "ومعادن" کناره گیری کرده اند تا افراد دیگری مسولیت این شرکت را به عهده بگیرند.

به این ترتیب اکبر نوروزی به نمایندگی از موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، جانشین مرتضی علی اکبری، نیک نام هوشیار از شرکت توسعه مرآت کیش جانشین علی اسلامی بیدکلی و عباس هاشمی منش از خدمات عمومی فولاد ایران جانشین محمدعلی احمدزاد اصل شده اند.

سعید عبودی و بهرام سبحانی از سرمایه گذاری صدر تامین و فولاد مبارکه نیز از دیگر اعضا هیات مدیره سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات هستند.

این درحالی است که هیات مدیره "ومعادن" برنامه افزایش سرمایه بیش از 37 درصد را در پیش گرفته تا درصورت مجوز سازمان بورس ، سرمایه اسمی از 2 هزار و 192 به بیش از 3 هزار میلیارد تومان برسد.

این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و به منظور جبران مخارج سرمایه ای ، مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر، اصلاح و بهبود ساختار مالی و بهبود پورتفوی صرف خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی