---------------------------------- ---------------------------------- افزایش زیان ۴۲۳ درصدی کهرام :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

نماد "کهرام " درحالی از 6 تیر تاکنون بسته است که در پی درخواست سازمان بورس، این شرکت در مورد درآمد هر سهم و تعدیل منفی سنگین و افزایش زیان سال جاری توضیحاتی ارایه کرد و آماده بازگشایی نماد در روزهای آینده شد.

"کهرام" که در دو مقطع زمانی 25 اسفند سال گذشته و 5 اردیبشهت سال جاری برای هر سهم 53 ریال سود پیش بینی کرده بود، زیان 88 ریالی هر سهم (اعلامی در 31 تیر و 11 مرداد ) را به 461 ریال زیان افزایش داد تا سهامداران جا مانده آن با چالش های تازه ایی مواجه شوند .

دراین میان در اولین پیش‌بینی حسابرسی شده سود هر سهم سال مالی 94 که 5 اردیشهت منتشر شده بود، هیچ گونه تعدیلی در پیش‌بینی سال مالی 93 اعمال نشده و حسابرس و بازرس قانونی شرکت نیز در گزارش خود اشاره‌ای به وجود تغییرات با اهمیت در اقلام سال مالی 93 نکره بود.

این رویداد و همچنین پوشش 16درصدی فروش و 205 درصدی زیان‌خالص بودجه شده در دوره 3 ماهه و تحقق زیان‌عملیاتی 1.19 میلیارد تومانی و زیان‌خالص 1.34 میلیارد تومانی در پایان 3 ماه اول سال جاری موجب شد تا سازمان بورس از مدیران شرکت درخواست ارایه توضیحات کند که در جواب ، شرایط بازار ساخت و ساز و رکود حاکم بر صنعت کاشی از جمله علل این زیان سنگین اعلام شد.

این درحالی است که بنابر اعلام رسمی مدیران گرانیت بهسرام در حال حاضر برنامه ایی برای افزایش سرمایه ندارد و بر این اساس آخرین پیش‌بینی، زیان خالص سالانه بیش از 3.4 میلیارد تومانی (461 ریال به ازای هر سهم) اعلام شده که در 3 ماه اول، مبالغ فروش 18درصد، زیان ناخالص 140درصد، زیان عملیاتی 48 درصد و زیان خالص 39 درصد پوشش داده شده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی