---------------------------------- ---------------------------------- اخبار خوش برای سهامداران بانک ملت :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

هادی اخلاقی مدیرعامل بانک ملت در بازدید از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات به «ملت بازار» در پاسخ به سوالی مبنی بر لزوم کاهش مجدد نرخ سود در سیستم بانکی، اظهار داشت: اگرچه مطلوب بودن نرخ سود فعلی را بازار و سیستم عرضه و تقاضای ارز تعیین می کند اما نمی توان نفش مهم بانک مرکزی و دولت را به عنوان دو نهاد صاحب نفوذ در زمینه نرخ سود نادیده گرفت.

وی یکی از راه های رونق در تولید را کاهش نرخ سود اعلام کرد و گفت: برای رونق تولید و جلوگیری از رشد فعالیت های غیر شفاف باید نرخ سود ابتدا تعدیل و سپس کاهش یابد. با توجه به مقابله جدی دولت و بانک مرکزی با نرخ های موسسات غیرمجاز و همچنین کاهش نرخ تورم در ماه های اخیر می توان کاهش مجدد سود را در شرایط فعلی منطقی دانست.

این مقام مسئول تحقق 100 درصدی وعده های بانک ملت به مشتریان و سهامداران را عملی دانست و گفت: عمده اخبار و اطلاعات جدید درباره برنامه های بانک ملت تا پایان آبان ماه در یک نشست خبری اعلام می شود. خبرهای خوبی برای سهامداران و مشتریان بانک ملت در راه است.

اخلاقی از تحقق 5 خدمت نوین بانکداری توسط بانک ملت تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: سال 95 سال درخشش بیش از پیش بانک ملت در عرصه بانکداری خواهد بود.

وی عملکرد بانک در 4 ماه مدیریت خود را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این بانک در زمینه ارائه خدمات کارمزدی، حوزه مدیریت هزینه ها در راستای سیاست بانک مرکزی با رعایت نرخ مصوب و همچنین متقاعد کردن مشتریان برای استفاده از خدمات متفاوت به جای دریافت سود غیر متعارف، اقدامات چشمگیری انجام داده است.

مدیرعامل بانک ملت ادامه داد: قیمت تمام شده پول در بانک ملت طی 3 ماه گذشته کاهش محسوسی داشته که به تبع آن سود مورد انتظار سهامداران ارتقا پیدا کرده و با رعایت انضباط مالی در برنامه های بانکی درآمدهای ناشی از فعالیت ها افزایش پیدا کرده است.

اخلاقی درباره مطالبات معوق نیز گفت: این مطالبات در بانک ملت مسیر نزولی را طی کرده که این کاهش محسوس از ابتدای سال تاکنون اتفاق افتاده و پیش بینی می شود این روند با همین شیوه ادامه پیدا کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی