---------------------------------- ---------------------------------- آخرین وضعیت افزایش سرمایه 1185 درصدی پلی اکریل :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

آخرین وضعیت افزایش سرمایه 1185 درصدی پلی اکریل ایران از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها نشان می دهد بررسی های کارشناسی درخواست افزایش سرمایه در مراحل نهایی قرار دارد و تا دیروز نتیجه نهایی یعنی برگزاری جلسه کمیته برای بررسی افزایش سرمایه به دست نیامده است.

این درحالی است که با توجه به ارایه مدارک مورد نیاز و همکاری و عزم جدی مسئولان پلی اکریل ، کمیته مربوطه احتمالا" در چهارشنبه جاری یا هفته بعد با برگزاری جلسه ای در مورد درخواست افزایش سرمایه " شپلی" تصمیم گیری خواهد کرد.

در این میان این احتمال هم وجود دارد که علاوه بر افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها، درصدی هم از محل آورده نقدی تامین شود اما فعلا" قطعی نیست.

از سوی دیگر در جریان برگزاری نمایشگاه هفته پیش بورس، بانک و بیمه، بورس پرس موضوع افزایش سرمایه پلی اکریل ایران و ادامه توقف نماد این شرکت با مسئولان ارشد سازمان بورس را در میان گذاشت. مسئولان هم اعلام کردند با توجه به لزوم حمایت از سهامداران ، حداکثر مساعدت ها و همراهی به عمل خواهد آمد اما باید منتظر بررسی های کارشناسی بود.

با این اوصاف به نظر می رسد سهامداران این شرکت باید چند روز دیگر صبر کنند تا نتیجه افزایش سرمایه و سپس وضعیت نماد پلی اکریل روشن و نهایی شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی