---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 29 مهر 97 :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

دلار پتروشیمی ها

معاون هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس گفت: طبق آخرین آمار، شرکت‌های پتروشیمی دلار را به قیمت ۷۷۰۰ تومان در نیما به فروش می‌رسانند.
سرمایه گذاری امید

سرمایه گذاری امید برای فروش 3 قطعه زمین واقع در خیابان شهید بهشتی جنب سینما آزادی اقدام به برگزاری مزایده با شرایط نقدی کرد.

آ س پ

شرکت آ.س.پ مجوز افزایش سرمایه 25 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا سرمایه فعلی را از 80 به 100 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "آ س پ" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

سرمایه گذاری ملی ایران

سرمایه گذاری ملی ایران از منتفی شدن افزایش سرمایه ۵۷ درصدی از دو محل سود انباشته و آورده به دلیل عدم صدور مجوز بانک تجارت خبر داد.

بنزین دو نرخی

پس از اربعین حسینی شاهد اعمال 2 نرخی شدن، نرخ بنزین هستیم. بر این اساس احتمالا 60 تا 80 لیتر بنزین سهمیه‌ای با قیمت فعلی یعنی هزار تومان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد و نرخ دوم با قیمت آزاد عرضه می‌شود. درباره نرخ دوم گمانه‌زنی‌های مختلفی وجود دارد و مسئولان ذیربط به به جمع‌بندی نهایی نرسیدند.

دپارس
شرکت پارس دارو بنا به پیشنهاد هیات مدیره، افزایش سرمایه 150 درصدی را در برنامه دارد."دپارس" این تامین مالی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی با 3 هدف اصلاح ساختار مالی ، بهبود سرمایه در گردش و کاهش هزینه های تامین مالی اعمال خواهد کرد.

مذاکره با آمریکا

یک نماینده مجلس مدعی شد برخی اعضای کابینه دولت از مراجع تقلید خواسته اند رهبر انقلاب فرمان مذاکره با آمریکا را صادر کند.

تحریم‌ عربستان

بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد ماجرای ناپدید شدن جمال خاشقجی را از نزدیک پی می‌کند و احتمال اعمال تحریم‌ها علیه عربستان دارد که این مسئله بر بازار نفت هم پیامد‌هایی خواهد گذاشت.

جایگزین سوئیفت

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: با همکاری‌های اتحادیه اروپا، کشورهای آسیایی و کشورهای خاورمیانه جایگزین سوئیفت بزودی راه‌اندازی می‌شود.

فایرا

آلومینیوم ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به شهریور(حسابرسی نشده) به ازای هر سهم ۳۹۴ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵۲۷ درصد رشد داشته که عمدتا بخاطر افزایش ۶۸ درصدی فروش و مبلغ ۱۱۱.۱ میلیارد تومان سایر درآمدهای غیرعملیاتی اقلام متفرقه است. 

ایران خودرو

معاون وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان گفت: مذاکرات درباره صادرات خودروهای تولیدی کارخانه مشترک خودروسازی ایران و جمهوری آذربایجان به روسیه و گرجستان ادامه دارد .

حتاید

تایدواتر خاورمیانه در دوره 6 ماهه منتهی به شهریور (حسابرسی نشده) به ازای هر سهم ۵۵۷ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۳ درصد رشد داشته که عمدتا بخاطر افزایش ۴۵ درصدی درآمدهای عملیاتی و نیز افزایش ۱۰۲۵ درصدی سایر درآمدهای غیرعملیاتی اقلام متفرقه است.

نفت ایران

رویترز از قول یک منبع آگاه در شرکت ملی نفتکش‌ ایران اعلام کرد تا این ماه و اوایل نوامبر و قبل از اجرای تحریم‌های آمریکا، حجم بی‌سابقه‌ و بیش از ۲۰ میلیون بشکه ای نفت ایران به بندر دالیان چین ارسال شده تا در آینده تصمیم گرفته شود به چین یا دیگر کشورها فروخته شود.بندر دالیان معمولا ماهانه بین یک تا ۳ میلیون بشکه نفت تحویل می گرفت .در دور قبلی تحریم‌ها در سال ۲۰۱۴، ایران نفت خام را در دالیان انبار و سپس به کره‌جنوبی و هند فروخت.

شلیا

شرکت مواد ویژه لیا اعلام کرد از پنچ شنبه گذشته تا اطلاع ثانونی، بخشی از فعالیت های شرکت متوقف شده و در شرایط بحرانی قرار دارد.رئیس هیات مدیره این شرکت توضیح داد: به دلیل موانع قانونی خارج از کنترل شرکت از جمله تاخیر بیش از حد در فرآیند تخصیص ارز و ترخیص مواد اولیه (نخ یارن) تولید شرکت از روز پنجشنبه 26 مهر متوقف شده و این توقف تا زمان رسیدن این ماده به محل کارخانه ادامه خواهد یافت.علاوه بر نخ یارن ، تامین سایر مواد اولیه خارجی با تاخیرهای غیر معمول مواجه شده و از این حیث شرکت در شرایط بحرانی قرار دارد. بدیهی است، شرکت به محض شروع مجدد فعالیت مراتب را به اطلاع آن اداره و سهامداران  خواهد رساند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی