---------------------------------- ---------------------------------- عقد قرارداد "لبوتان" با بوش آلمان :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

سهام شرکت گروه صنعتی بوتان طی چند روز گذشته با صف خرید و افزایش تقاضا همراه شده و شنیده و شایعاتی که در خصوص این مجموعه مطرح می باشد نیز از عقد قرارداد "لبوتان" و شرکت بوش آلمان حکایت دارد.

در همین ارتباط مدیر مالی گروه صنعتی بوتان اظهار داشت: گروه صنعتی بوتان اخیراً قرارداد همکاری با شرکت بوش آلمان منعقد کرده و با این قرارداد بوتان به صورت انحصاری تولید، فروش و خدمات پس از فروش محصولات این مجموعه آلمانی را با برند بوش در ایران انجام خواهد داد.

علیرضا غنجی در ادامه افزود: این همکاری از طریق شرکت بوش تجارت پارس که یکی از شرکت های تابعه بوش آلمان می باشد، صورت می پذیرد.

وی در خصوص جزئیات این قرارداد، عنوان کرد: قرارداد همکاری بوتان و بوش یک قرارداد بلند مدت می باشد و برای تولید، فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات گرمایشی و آب گرم خانگی است که بخشی از این قرارداد همکاری در سال 96 صورت می پذیرد و حجم آن در سال های مختلف متفاوت خواهد بود.

این مقام مسئول در رابطه با آثار مالی قرارداد توضیح داد: قرارداد مذکور در سال 95 اثر سود و زیانی نداشته و اثر مالی آن برای سال 96 در گزارش پیش بینی درآمد هر سهم لحاظ گردیده است که با توجه به تعدیل مثبت 14 درصدی سود هر سهم "لبوتان" برای سال 96 نسبت به سال 95، بخشی از این تعدیل مثبت مربوط به این قرارداد می باشد.

وی افزود: افزایش نرخی که برای محصولات بوتان در سال 96 در نظر گرفته شده است تنها به حدی می باشد که افزایش هزینه های دستمزد و سر بار ونهاده های تولیدی را که ناشی از افزایش تورم می باشد پوشش می دهد،اما شرایط آتی قطعاً تابعی از شرایط اقتصادی کشور خواهد بود.

غنجی در خاتمه در رابطه با علت افزایش سهام "لبوتان" طی چند روز گذشته گفت: این افزایش تقاضا و صف خرید ارتباطی به گزارش دهی شرکت ندارد، چرا که همواره تلاش کرده ایم تا اطلاعاتی شفاف به سهامداران خود ارائه کنیم و در حال حاضر به جز مواردی که عنوان شد و در بودجه سال 96 نیز لحاظ گردیده اتفاقاتی در شرکت رخ نداده است که باعث تغییر در روند قیمتی سهم شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی