---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی ارديبهشت ۱۴۰۰ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است


عرضه اولیه"فتوسا"چهارشنبه
عرضه اولیه، 13 درصد از سهام تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان شامل 65 میلیون سهم با محدوده قیمت 7129 تا 7842 ریالی هر سهم و سهمیه 130 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی چهارشنبه هفته جاری در بازار دوم معاملات بورس  می باشد که به نقدینگی 102 هزار تومانی نیاز است.
شبندر
پالایشگاه بندر عباس مجوز افزایش سرمایه 368 درصدی را از سازمان بورس گرفت. "شبندر" سرمایه فعلی را از 2.8 به 13.4 هزار میلیارد تومان می رساند. 396.6 میلیارد تومان از این تامین مالی از محل سود انباشته، 1.2 هزار میلیارد تومان از محل اندوخته طرح توسعه و 8.9 هزار میلیارد تومان دیگر از محل تجدید ارزیابی اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.
فمراد
شرکت آلومراد از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 304 درصدی خبر داد. "فمراد" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 4.9 به 20 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به رعایت الزامان بورس، اصلاح ساختار سرمایه و تامین سرمایه در گردش لازم برای تولید و جبران سرمایه گذاری های انجام شده، شود.