---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 22 اسفند ۱۴۰۰ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

پارس
پتروشیمی پارس مجوز افزایش سرمایه  7834 درصدی را از سازمان بورس گرفت. "پارس" سرمایه فعلی را از 600 میلیارد به 47.6 هزار میلیارد تومان می رسد تا پس از شستا و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، سومین شرکت بزرگ بورس از لحاظ سرمایه اسمی شود. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

بموتو

شرکت موتوژن اقدام به تصویب افزایش سرمایه 2027 درصدی کرد.طبق موفقت سهامداران ، سرمایه اسمی 68 میلیارد تومانی "بموتو" از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به 1.4 هزار میلیارد تومان رسید تا صرف اصلاح ساختار مالی در اجرای مفاد مادۀ 14 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی و حمایت از کالای ایرانی شود.

لبوتان

شرکت بوتان از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 257 درصدی خبر داد."لبوتان" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 70.1 به 250 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به بهبود ساختار سرمایه در راستای افزایش ظرفیت تامین مالی برای دستیابی به اهداف بلند مدت شود.

پذیره‌نویسی  (استقلالح) و (پرسپولیسح)
پذیره‌نویسی تعداد 1،236،099،656 سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) در نماد معاملاتی (استقلالح1) و تعداد 1،034،840،567 سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) در نماد معاملاتی (پرسپولیسح1) ناشی از سلب حق‌تقدم از روز یکشنبه مورخ 1400/12/15 در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس ایران، آغاز می‌گردد.پذیره‌نویسی به مدت 30 روز ادامه خواهد داشت،اما چنانچه سقف سرمایه تعیین شده قبل از انقضای مهلت پذیره‌نویسی تکمیل و وجوه مربوطه تامین گردد، عملیات پذیره‌نویسی متوقف شده و پذیره‌نویسی پایان خواهد یافت.حداکثر سهام قابل خریداری باشگاه استقلال برای هر کد بالغ بر 1030 سهم و قیمت خرید هر سهم 291 تومان و حداکثر سهام قابل خریداری باشگاه پرسپولیس برای هر کد بالغ بر 885 سهم و قیمت خرید هر سهم 3387 ریال است.انجام معاملات ثانویه تا زمان ثبت افزایش سرمایه نزد مرجع ثبت شرکت‌ها، امکان پذیر نمی‌باشد.
فجوش
شرکت جوش و اکسیژن مجوز افزایش سرمایه فوق سنگین 20283 درصدی را از سازمان بورس گرفت."فجوش" سرمایه فعلی را از 1.03 به 210.9 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف خروج از ماده 141 قانون تجارت می شود.

فنورد

شرکت نورد و قطعات فولادی مجوز افزایش سرمایه 500 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "فنورد" از 14.4 به 86.4 میلیارد تومان می رسد. تامی مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

حسینا
شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا از برنامه افزایش سرمایه 548 درصدی خبر داد."حسینا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 50 به 323.9 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی، کاهش ریسک در صورت وضعیت مالی جهت کاهش نسبت بدهی و بهره بندی از معافیت مالیاتی شود.

قنیشا

قند نیشابور مجوز افزایش سرمایه 1426 درصدی را از سازمان بورس گرفت."قنیشا" سرمایه فعلی را از 27 به 385 میلیارد تومان می رساند. 328.8 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و 29.1 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال و صرف تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز و اصلاح ساختار مالی می شود.

خزر
فنرسازی زر مجوز افزایش سرمایه 224 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "خزر" از 79.9 به 258.7 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

قمرو

شرکت قند مرودشت از برنامه افزایش سرمایه 150 درصدی خبر داد."قمرو" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 40 به 100 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی، حفظ نقدینگی، جبران مخارخ سرمایه ای انجام شده و بهبود سرمایه در گردش شود.

کچاد
مجمع فوق العاده شرکت چادرملو  با دستور جلسه افزایش سرمایه با حضور 83.1 درصد سهامداران در محل مجموعه تلاش برگزار و با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 115 درصدی از محل سود انباشته، تصویب شد."کچاد" به منظور تأمین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح‌های توسعه، خرید ماشین‌آلات و تجهیزات معدنی، جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایۀ شرکت‌های سرمایه‌پذیر ، سرمایه فعلی را از 5.5 به 11.9 هزار میلیارد تومان رساند.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی