---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 29 دی ۱۴۰۰ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

لپارس

پارس الکتریک از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه  733 درصدی خبر داد. "لپارس" درصدد است سرمایه فعلی را از 30 به 250 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی با هدف تقویت ساختار مالی صورت می پذیرد.
کترام

شرکت کاشی تکسرام  از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 239 درصدی خبر داد. "کترام" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 29.4 به 100 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

قنیشا

شرکت قند نیشابور از برنامه افزایش سرمایه 1381 درصدی خبر داد."قنیشا" درصدد است سرمایه فعلی را از 27 به 400 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت قندی از سه محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی، بهبود نسبت های اهرمی و تامین سرمابه در گردش جهت خرید چغندر قند خواهد شد.

پارس
شرکت پتروشیمی پارس، 12 مرداد از پیشنهاد افزایش سرمایه سنگین 6567 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.سپس با انتشار اصلاحیه ای، میزان افزایش سرمایه را به 7944 درصد افزایش داد.  حال این شرکت بورسی برای سومین بار میزان تامین مالی را بطور جزئی کاهش داد و به 7943 درصد اصلاح کرد."پارس" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 600 میلیارد به 48.2 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها  اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

"لابسا
شرکت  آبسال مجوز افزایش سرمایه 400 درصدی را از سازمان بورس گرفت. سرمایه فعلی "لابسا" از 36 به 180 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

خدیزل

بهمن دیزل مجوز افزایش سرمایه  700 درصدی را از سازمان بورس گرفت."خدیزل"سرمایه فعلی را از 100 به 800 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

شستا
سرمایه گذاری تامین اجتماعی مجوز افزایش سرمایه 1052درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "شستا" از 14.2 به 163.6 هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این هلدینگ بورسی از محل تجدید ارزیابی و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

کگهر

شرکت سنگ آهن گهر از برنامه افزایش سرمایه 380 درصدی خبر داد. "کگهر" درصدد است سرمایه فعلی را از 2.5 به 12 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای طرح های توسعه ای و برگشت مجدد منابع مالی اعمال خواهد شد.

فزرین

شرکت زرین معدن آسیا از برنامه افزایش سرمایه 85 درصدی خبر داد."فزرین" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 108 به 200 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف تأمین منابع مالی مورد نیاز جهت احداث و بهره برداری از پروژه معدن طبس، مشارکت در افزایش سرمایه شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان و تامین سرمایه در گردش شود.

شرنگی
شرکت شیمیایی رنگین از برنامه افزایش سرمایه 900 درصدی خبر داد."شرنگی" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 10 به 100 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از دو محل آورده نقدی سهامداران و سود انباشته اعمال و صرف تعمیر و تجهیز خطوط تولید و تامین سرمایه در گردش خواهد شد.

ختور
شرکت رادیاتور ایران از برنامه افزایش سرمایه 210 درصدی خبر داد."ختور" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 85 به 263.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از محل تجدید ارزیابی اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی، بهره مندی از ظرفیت های موجود ، شفافیت قیمت سهام، حمایت از ارزش سهام ، بهبود نسبت مالکانه و افزایش رتبه اعتباری شود.

قجام
شرکت قند تربت جام از برنامه افزایش سرمایه 357 درصدی خبر داد."قجام" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 65 به 297 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه در صورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی