---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 28 تیر ۱۴۰۰ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

شنیده ها و شایعات بازار2

وساخت
شرکت سرمایه گذاری ساختمانی ایران از برنامه افزایش سرمایه 5733 درصدی خبر داد."وساخت" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 109 میلیارد تومان به 6.3 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از دو محل سایر اندوخته ها و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساخنار مالی، بهبود نسبت مالکانه و رقابت پذیری شرکت در صنعت بازار سرمایه شود.

فلوله
مجمع فوق العاده شرکت لوله و ماشین سازی ایران درخصوص افزایش سرمایه برگزار و باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 1240 درصدی از محل تجدید ارزیابی مورد تصویب قرار گرفت."فلوله" به منظور اصلاح ساختار مالی و استفاده از معافیت مالیاتی ، سرمایه فعلی را از 50 به 670 میلیارد تومان رساند.

شستا
سرمایه گذاری تامین اجتماعی از برنامه افزایش سرمایه 1173 درصدی خبر داد."شستا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 14.2 به 180.7 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی خواهد شد.

قزوین
شرکت قند قزوین از برنامه افزایش سرمایه 596 درصدی خبر داد."قزوین" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 33 به 230 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی و سرمایه شرکت شود.

همراه

مجمع فوق العاده شرکت ارتباطات سیار ایران با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه برگزار و باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 147 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها مورد تصویب قرار گرفت."همراه" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 1.92 به 4.7 هزار میلیارد تومان رساند.

ونفت

سرمایه گذاری صنعت نفت از برنامه افزایش سرمایه 203 درصدی خبر داد."ونفت" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 165 به 500 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی درصورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته به منظور مشارکت در پروژه های شرکت های تابعه (مایع سازی گاز اتان و مخازن قشم) اعمال خواهد شد.

تیپیکو
مجمع فوق العاده سرمایه گذاری دارویی تامین معروف به تیپیکو در خصوص افزایش سرمایه برگزار و باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 153 درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و اندوخته تصویب شد.

فجوش

شرکت جوش و اکسیژن از افزایش سرمایه  17 هزار و 790 درصدی خبر داد."فجوش" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 1.03 به 185.1 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت کوچک حاضر در تابلو زرد بازار پایه درصورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور افزایش سرمایه دارائی های ثابت (زمین ) اعمال خواهد شد.

غصینو
شرکت صنعتی مینو از برنامه افزایش سرمایه  132 درصدی خبر داد."غصینو" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 431.8 به هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی و کاهش ریسک صورت وضعیت مالی و بهبود نسبت مالکانه شود.

وفتخار
سرمایه گذاری افتخار سهام از برنامه افزایش سرمایه 483 درصدی خبر داد."وفتخار" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 12 به 70 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف جبران سرمایه‌گذاری های گذشته ، اصلاح ساختار مالی ، جلوگیری از خروج وجه نقد و حفظ وضعیت موجود پرتفوی سهام شرکت شود.

فلوله
شرکت لوله و ماشین سازی ایران مجوز افزایش سرمایه 1240درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "فلوله" از 50 به 670 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای اصلاح ساختار مالی و استفاده از معافیت مالیاتی موضوع مادة 14 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی استفاده می شود.

بمپنا
شرکت تولید برق عسلویه مپنا مجوز افزایش سرمایه 961 درصدی را از سازمان بورس گرفت."بمپنا" سرمایه فعلی را از 72.8 به 772.8 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

کویر

شرکت فولاد سپید فراب کویر از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 130 درصدی از محل سود انباشته خبر داد."کویر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 1.08 به 2.4 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج وجه نقد در جهت تامین مالی طرح های توسعه ای در حال اجرا شود.

چکارم

مدیر نظارت بر ناشران بازار پایه اعلام کرد: در راستای اجرای دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس و اصلاحیه های بعدی و مصوبه کمیته درج شرکت فرابورس با توجه به صدور رای شعبه ۲۱ دادگاه تجدید نظر استان خراسان رضوی درخصوص ورشکستگی شرکت کارتن مشهد، نماد "چکارم" از تابلو پایه نارنجی به قرمز انتقال می یابد.

عرضه اولیه "سپید" چهارشنبه
 12 درصد از سهام شرکت سپید ماکیان شامل 120 میلیون و 600 هزار سهم با محدوده قیمت 1990 تا 2100 تومانی هر سهم و سهمیه 150 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی چهارشنبه هفته جاری در بازار دوم معاملات بورس عرضه اولیه می شود که به نقدینگی 315 هزار تومانی نیاز است.احتمالا به هر کد حدود 45 سهم تعلق گیرد که 95000 تومان نقدینگی لازم است.

آپ

شرکت آسان پرداخت مجوز افزایش سرمایه 110 درصدی را از سازمان بورس گرفت."آپ" سرمایه فعلی را از 265 به 555.8 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

فسازان

شرکت غلتک سازان سپاهان از برنامه افزایش سرمایه 170 درصدی خبر داد."فسازان" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 60 به 162 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج منابع شود.

فرابورس

 فرابورس از برنامه افزایش سرمایه 150 درصدی خبر داد. "فرابورس" درصدد است سرمایه فعلی را از 280 به 700 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت درصورت موافقت سازمان بورس از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها و به منظور رعایت مصوبه هیأت مدیره سازمان بورس در خصوص تعیین حداقل سرمایه مطلوب بورس‏ ها صورت می پذیرد.

خمحور

مجمع فوق العاده شرکت محور خودرو با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه برگزار و باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه 1403 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها تصویب شد. "خمحور" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 42 به 632.5 میلیارد تومان رساند.

شسپا

شرکت نفت سپاهان مجوز افزایش سرمایه 493  درصدی را از سازمان بورس گرفت."شسپا" سرمایه فعلی را از 950 میلیارد تومان به 5.6 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و صرف اجرای مفاد ماده 14 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی می شود.
فمراد

شرکت آلومراد مجوز افزایش سرمایه  304 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "فمراد" از 4.9 به 20 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و برای اصلاح ساختار مالی و تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز صرف می شود.

ثبهساز

شرکت بهساز کاشانه تهران از انعقاد قرارداد خرید 17 درصد قدرالسهم سرمایه‌گذاری توسعه ساختمان سپهر تهران در پروژه ونک در ازای واگذاری چهار پروژه و قدرالسهم دو پروژه دیگر و کسب سود 195.1 میلیارد تومانی خبر داد .

ولصنم

شرکت لیزینگ صنعت و معدن از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 100 درصدی خبر داد."ولصنم" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 200 به 400 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی درصورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی و حفظ و توسعه سرمایه مالی شود.

میدکو
هلدینگ میدکو مجوز افزایش سرمایه 33 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "میدکو" از 4.52 به 6 هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

حمله پهپادی به هلدینگ دارویی برکت
حمله پهپادی به مجموعه دارویی برکت و زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام مستقر در کردان هشتگرد با شکست مواجه شد.یک پهپاد قصد حمله به مجموعه دارویی برکت را داشته که این حمله ناموفق بوده و گویا نقطه مجاور این هلدینگ هدف حمله قرار گرفته و هیچ آسیبی به دنبال نداشته است.

خفناور

شرکت روان فن آور از برنامه افزایش سرمایه 325 درصدی خبر داد. "خفناور" درنظر دارد سرمایه فعلی را از 10 به 42.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.  

عرضه اولیه لطیف

13 درصد از سهام شرکت محصولات کاغذی لطیف شامل 26 میلیون سهم با محدوده قیمت 3000 تا 3250 تومانی هر سهم و سهمیه 50 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی چهارشنبه هفته جاری در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود .احتمالا به هر کد حدود 12 سهم تعلق گیرد که 39000 تومان نقدینگی لازم است.دوره ثبت سفارش از ساعت 9:30 الی 11:30 می باشد.

شفن
پتروشیمی فن آوران از برنامه افزایش سرمایه سنگین 4110 درصدی خبر داد."شفن" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 95 میلیارد تومان به 4 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال خواهد شد تا قادر به تامین منابع مالی و جبران سرمایه گذاری های انجام شده شود.

های وب
شرکت داده گستر عصر نوین از انعقاد قرارداد چهار ماهه با وزارت ارتباطات برای ایجاد پوشش صوت و دیتا در 255 روستا به ارزش 220 میلیارد تومان خبر داد."های وب" اعلام کرد: این شرکت طبق ابلاغیه و قرارداد 30 خرداد با وزارت ارتباطات برای ایجاد پوشش صوت و دیتا در 255 روستا اعلامی به مبلغ 220 میلیارد تومان منعقد کرده و مدت قرارداد از تاریخ ابلاغ به مدت 4 ماه و تا 30 مهر ماه است.همچنین 25 درصد کل مبلغ قرارداد بصورت پیش پرداخت است و بهای کل خدمات موضوع قرارداد با ارائه هر صورتحساب و پس از تایید ناظر قرارداد و کسر کسورات پرداخت خواهد شد.

کوثر

شرکت بیمه کوثر از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 160 درصدی از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها خبر داد."کوثر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 648.5 میلیارد تومان به 1.6 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی در صورت موافقت سازمان بورس از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها اعمال خواهد شد تا صرف افزایش ظرفیت شرکت ها برای قبول ریسک، حفظ نسبت توانگری مالی، تامین شرایط لازم به منظور دستیابی به اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده، اصلاح ساختار مالی و برقراری تناسب بین سرمایه شرکت ، حق بیمه صادره و ذخایر فنی و آماده سازی جهت حضور شایسته و پرتوان در بازار سرمایه شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی