---------------------------------- ---------------------------------- بایگانی ارديبهشت ۱۳۹۶ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات

۴۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

نسل جدید پایانه‌های فروش سیار با حضور نمایندگان بانک کارآفرین، شرکت وَرانِگر و شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش، از محصول PDA-POS  رونمایی شد و صادق فرامرزی مدیرعامل ایران‌کیش گفت: این محصولی کامل است که همه مراحل آزمایش را پشت سر گذاشته و می‌توان به سرعت در بازار عرضه کرد.

طبق قرارداد ایران خودرو و پژو، طرفین بنا دارند در فاز اول همکاری مشترک خود، پنج محصول را راهی بازار کشور کنند و این در شرایطی است که سه محصول از خودروهای پنج گانه موردنظر، در ایران خودرو به تولید می رسد و دو خودرو دیگر وارد خواهند شد.

سرمایه‌ گذاری‌ صنعت‌ بیمه‌

نماد سرمایه‌ گذاری‌ صنعت‌ بیمه‌ ،احتمالا" در همین هفته جاری و با انتشار نظر کمیته حسابرسی داخلی و مواضع سازمان بورس باز می شود.

پایان مذاکرات رنو و ایدرو اما در حالی از امروز آغاز می‌شود که این دو در مهرماه سال گذشته تفاهم‌نامه همکاری مشترک با یکدیگر امضا کرده و بنا شد پس از انجام مذاکرات نهایی و رفع موانع و اختلاف‌نظرهای موجود، آن را به قراردادی رسمی تبدیل کنند.

این تفاهم‌نامه که به‌طور ناگهانی در حاشیه نمایشگاه خودرو پاریس امضا شد، بهت خودروسازان داخلی را به دنبال داشت، چه آنکه آنها نیز خواستار همکاری مشترک با رنو بوده و قصد داشتند با توجه به فضای مثبت ایجاد شده پس از توافق هسته‌ای و برجام، مشارکتی جدید را با این خودروساز معتبر اروپایی آغاز کنند.

با موافقت هیات ‌پذیرش فرابورس، شرکت آسیا سیر ارس از دیروز به عنوان هشتاد و ششمین شرکت در بازار دوم معاملات در فرابورس درج و آماده عرضه اولیه در

وبیمه

عدم شفاف سازی و پاسخ گویی مدیران سرمایه گذاری صنعت بیمه موجب شد تا جمعی از سهامداران این شرکت با ارسال نامه سرگشاده به مسئولان سازمان بورس،خواهان تسریع ارایه اطلاعات و بازگشایی نماد شوند.

به‌دنبال امضای قراردادهای خودرویی در پسا برجام،ایدرو تفاهمنامه همکاری مشترک را با رنو به امضا رساند. قراردادی که خبر از حضور مستقل رنو در بازار ایران داشت تا از این طریق رقابت در بازار خودرو کشور با حضور خودروسازان به شکل و شمایلی تازه آغاز شود.

شنیده ها و شایعات بازار3

سیمان خزر

در پی اتمام سال مالی اسفند گذشته سیمان خزر، این شرکت بورسی دوشنبه جاری به مجمع سالانه می رود. به همین دلیل نماد این شرکت بسته می شود.

بازار خودرویی ایران و صنایع وابسته به این صنعت همچون قطعه‌سازان پس از توافق برجام، بسیار مورد توجه کشورها و شرکت‌های مختلف بوده است، در این راستا نیز قراردادهای مختلفی در بخش قطعه‌سازی و خودروسازی امضا شده است.

در آخرین روز هفته گذشته برزیلی‌ها به‌عنوان دیگر متقاضی سرمایه‌گذاری و همکاری با ایرانی‌ها

مسئولان سازمان بورس سال 96 را سال اصلاحات نامیده و برنامه های متعددی برای بهبود شرایط داد و ستد دارند و کلیاتی در مورد حذف درآمد سهام شرکت ها (EPS)، کوتاه کردن زمان توقف نماد معاملات ، حذف حجم مبنا و جایگزینی دامنه نوسان پویا به جای دامنه محدود ، بروز رسانی سامانه معاملات، اصلاح قوانین و مقررات مخصوصا" قانون بازار اوراق بهادار و... اعلام کرده اند.