---------------------------------- ---------------------------------- شنیده های بازار بورس 30 بهمن ۱۴۰۰ :: پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس

https://tsemc.blog.ir
پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس
https://tsemc.blog.ir
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
------ ***** | شایعات و شنیده های بورس | تحلیلهای تکنیکال و سیگنال خرید و فروش رایگان | گروه شرکتهای بورسی | ***** ------
بایگانی
--- تلگرام پایگاه اطلاع رسانی بورس و فرابورس ---
آخرین نظرات


میدکو
شرکت هلدینگ میدکو از برنامه افزایش سرمایه 233 درصدی خبر داد."میدکو" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 6 به 20 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی خواهد شد.

بموتو
شرکت موتوژن مجوز افزایش سرمایه 2028 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "بموتو" از 68 میلیارد به 1.4 هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

شراز
پالایشگاه شیراز مجوز افزایش سرمایه 971 درصدی را از سازمان بورس گرفت."شراز" سرمایه فعلی را از 102.7 میلیارد به 1.1 هزار میلیارد تومان می رساند. 712.5 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته و 284.7 میلیارد تومان دیگر از محل سایر اندوخته ها اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه ای انجام شده جهت اجرای طرح‌ های توسعه شود.

خپویش

شرکت سازه پویش از برنامه افزایش سرمایه 442 درصدی خبر داد."خپویش" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 32.4 به 175.6 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

شپاکسا
شرکت  پاکسان مجوز افزایش سرمایه 950 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "شپاکسا" از 108 میلیارد به 1.1 هزار میلیارد تومان می رسد. 814.1 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و 211.8 میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی و اجرای طرح های توسعه ای می شود.

عرضه اولیه"فزر"
چهارشنبه 20 بهمن  10 درصد از سهام شرکت پویا زرکان آق دره شامل 300 میلیون سهم با قیمت مبنای 19696 ریالی هر سهم، کف و سقف 17726 و 21666 ریالی و حداکثر سهمیه 250 سهمی هر شخص حقیقی و حقوقی به روش ثبت سفارش در بازار اول معاملات فرابورس عرضه می شود. در صورت استقبال 2.5 تا 3 میلیون نفر تعداد 120 تا 100 سهم به هر کد (حدود 260 تا 217 هزار تومان) تخصیص خواهد یافت.

وساخت
شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران از برنامه افزایش سرمایه سنگین 4090 درصدی  خبر داد."وساخت" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 109 میلیارد به 4.5 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از دو محل تجدید ارزیابی و سایر اندوخته ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی،  بهبود نسبت مالکانه و رقابت پذیری در صنعت بازار سرمایه شود.

شکربن
شرکت  کربن ایران مجوز افزایش سرمایه 2454 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "شکربن" از 25 به 638.5 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

فنورد
شرکت نورد و قطعات فولادی از برنامه افزایش سرمایه 500 درصدی خبر داد."فنورد" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 14.4 به 86.4 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه مورد نیاز بر اساس ماده 11 دستور العمل پذیرش سازمان بورس و جلوگیری از خروج منابع نقدی شود.

لخزر
شرکت پارس خزر از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 500 درصدی خبر داد."لخزر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 15.1 به 90.7 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی با هدف اصلاح ساختار مالی، کاهش هزینه های مالی ، افزایش توان مالی و نقدینگی، حذف فاصله بین مبلغ سرمایه ثبت شده با مبلغ مورد نظر سازمان بورس و ابقاء در تابلو فرعی بازار اول و نیز تسهیل عملیات نقل و انتقال سهام شرکت در بورس اعمال خواهد شد.

کچاد
شرکت چادرملو مجوز افزایش سرمایه 115درصدی را از سازمان بورس گرفت."کچاد" سرمایه فعلی را از 5.5 به 11.9 هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت از محل سود انباشته جهت تأمین بخشی از منابع مورد نیاز تکمیل طرح‌های توسعه، خرید ماشین‌آلات و تجهیزات معدنی، جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایۀ شرکت‌های سرمایه‌ پذیر و مشارکت در افزایش سرمایة شرکت‌‌های سرمایه‌پذیر اعمال می شود.

شپنا
پالایشگاه اصفهان از برنامه افزایش سرمایه 37 درصدی خبر داد."شپنا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 13.9 به 19 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح ساختار مالی ناشی از مخارج سرمایه ای انجام شده طی سال های گذشته شود.

خلنت
شرکت لنت ترمز ایران مجوز افزایش سرمایه 129 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "خلنت" از 13.1 به 30 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

تپمپی

پمپ سازی ایران از برنامه افزایش سرمایه 75 درصدی خبر داد."تپمپی" درصدد است سرمایه فعلی را از 63 به 110 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، مشارکت و تامین منابع مالی جهت افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر، جبران مخارج مربوط به تحصیل سرمایه گذاری های جدید و جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده در سنوات گذشته اعمال خواهد شد.

غدام

خوراک دام پارس مجوز افزایش سرمایه 167 درصدی را از سازمان بورس گرفت.سرمایه فعلی "غدام" از 6 به 16 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

فجوش

شرکت جوش و اکسیژن از برنامه افزایش سرمایه 20 هزار و 183 درصدی خبر داد."فجوش" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 1.03 به 209.9 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه در صورت موافقت سازمان بورس از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال و صرف افزایش سرمایه دارایی های ثابت (زمین) خواهد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی